کد خبر: ۶۰۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
توسط عقیدتی سیاسی سپاه عشایر فارس ودانشجویی صورت گرفت
مراسم اختتامیه برنامه های عقیدتی و سیاسی ، روابط عمومی سپاه عشایر فارس و ناحیه دانشجویی در ماه مبارک رمضان با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه فجر استان فارس و مسئول عقیدنی سپاه فجر در حسینیه حضرت موسی ابن جعفر (ع) سپاه عشایرفارس برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه عشایر فارس، در این آیین مسئول عقیدتی سپاه فجر، ضمن بهره گیری از قرآن و آیات در ماههای غیر رمضان گفت: تلاوت و تدبر در آیات قرآن نباید فقط در ماه مبارک رمضان باشد بلکه در ماه های دیگر سال نیز باید به قرآن و تدبر در آیات اهتمام داشته باشیم.

حجت الاسلام عارف پور، تمام مشکلات و بزرگترین گرفتاری بشر را دوری از قرآن دانست و خاطر نشان کرد:اگر بخواهیم به قرآن توجه داشته باشیم باید قرآن را از منظر قرآن و روایات وخطبه های نهج البلاغه حضرت علی (ع) بررسی کنیم تا به عمق واقعی قرآن پی ببریم آنگاه خواهیم دانست که هرچیزی درقرآن هست فقط باید اهلش باشیم .

مسئول عقیدتی سپاه فجر استان فارس ، گفت 76 خطبه نهج البلاغه حضرت علی (ع)، 8 نامه و 7 کلمات قصار درباره قرآن آمده است که در جزیی از این نامه ها فقط 50 امتیاز برای قرآن نام برده است.

در پایان مراسم دعای وداع با ماه مبارک رمضان توسط مداح حسین نژاد قرائت شد و به برترین های ماه مبارک رمضان توسط عقیدتی سپاه عشایر فارس و ناحیه دانشجویی با اهداء هدایا و لوح تقدیرقدردانی شد .

نام:
ایمیل:
* نظر: