کد خبر: ۶۱۲۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه لامرد :
فرمانده ناحیه مقاومت گفت : اولویت دادن به امور فرهنگی یکی از اهداف مهم اردوهای جهادی هجرت 3 بسیج سازندگی است و انتظار این است که در اردوهای جهادی هجرت 3 بسیج سازندگی به کارهای فرهنگی و آموزشی بیشتر توجه شود.
مراسم افتتاحیه آغاز اردوهای جهادی هجرت 3 بسیج سازندگی در لامرد با حضور مسئولان شهرستان، و جمعی از بسیجیان برگزار شد.

سرهنگ عبدالله آزاد اظهار داشت : در سال گذشته بیش از یک‌هزار و 300 نفر از بسیجیان در قالب بیش از 4 هزار نفر روز در اردوهای جهادی یک‌روزه، سه‌روزه، هفت‌روزه و 10 ‌روزه در مناطق محروم شهرستان لامرد حضور پیدا کردند.

وی افزود: امسال نیز یک‌هزار و 701 نفر در قالب 5 هزار و 400 نفر روز در اردوهای جهادی هجرت 3 بسیج سازندگی لامرد حضور پیدا می‌کنند و تمام تلاش بسیجیان در اردوهای جهادی هجرت 3 بسیج سازندگی این است که به مردم روستاها کمک‌های شایانی صورت گیرد.


عضو شورای تامین شهرستان لامرد بیان داشت: در راستای تأکیدات فراوان رهبر معظم انقلاب اردوهای بسیج سازندگی باهدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، ایجاد روحیه کارگروهی و جهادی و توانمندسازی بسیجیان صورت گرفت.


فرمانده سپاه لامرد بابیان اینکه اولویت دادن به امور فرهنگی یکی از اهداف مهم اردوهای جهادی هجرت 3 بسیج سازندگی است گفت: انتظار این است که در اردوهای جهادی هجرت 3 بسیج سازندگی به کارهای فرهنگی و آموزشی بیشتر توجه شود.

آزاد افزود : در اردوهای طرح هجرت 3 علاوه بر اینکه تیم‌های پزشکی همراه با بسیجیان به مناطق محروم لامرد اعزام می‌شوند، روحانیون نیز در کنار بسیجیان حضور خواهند داشت.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرذ در پایان خاطر نشان کرد: بسیجیان آمادگی کامل برای همکاری با تمام ادارات مستقر در شهرستان لامرد در جهت خدمت رسانی به محرومان را دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر: