دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۳۸:۳۹
کد خبر: ۶۲۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
آیین افتتاحیه طرح هجرت دانش آموزان بسیجی سروستان با حضور جمعی از مسئولین این شهرستان در نمازخانه شهید بهشتی ناحیه مقاومت بسیج سروستان برگزار شد.
در ابتدای این مراسم،سرگرد پاسدار غلامعلی احمدی،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در سخنانی، خدمت رسانی به محرومین را یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: نیروی مقاومت بسیج از جمله پیش قراولان عرصه محرومیت زدایی در سطح کشور بوده و مجموعه تلاش های صورت گرفته در این حوزه مهم اجتماعی از جمله افتخارات بسیج است.

سرگرد احمدی در ادامه این مطلب افزود: باید قدر این فرصت های الهی را دانست و خداوند کریم را شاکر بود که نعمت خدمت رسانی به محرومین جامعه را شامل حال ما کرده است.

آیین افتتاحیه طرح هجرت3 بسیج دانش آموزی سروستان


در ادامه این مراسم،ستوان سوم پاسدار احد رضوی، فرمانده حوزه دانش آموزی سروستان در سخنانی با اشاره به نحوه اجرا و زمانبندی طرح هجرت3 در سطح این شهرستان اظهار داشت: این طرح با حضور 55 نفر از دانش آموزان بسیجی و به مدت 10 روز کاری در شهرستان سروستان اجرا خواهد شد.

وی در ادامه این مطلب گفت: دانش آموزان در قالب دو گروه مجزا، مشغول  نقاشی و رنگ آمیزی مدارس؛ شهید شفیعی سروستان  و صاحب الزمان(عج) روستای محمودآباد خواهند شد.

شرکت در کلاس های عقیدتی و بصیرتی و همچنین اردوهای تفریحی از دیگر برنامه های طرح هجرت3 نیروی مقاومت بسیج در سطح شهرستان سروستان می باشد.

فرمانده حوزه شهدای دانش آموزی در پایان سخنان خویش ضمن تاکید بر آمادگی این نیرو در راستای گسترش فعالیت های عمرانی خویش افزود:حوزه بسیج دانش آموزی، آماده همکاری با ارگان ها، نهادها و ادارات دولتی در جهت بهسازی و فضاسازی مکان های فوق الذکر می باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: