دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۴۵:۱۲
کد خبر: ۶۲۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵
فرمانده ناحیه بقیه ا... (عج):
ناحیه بقیه الله شیراز در جهت بالابردن سطح معنوی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین نیروهای کادر در مورخه پنجشنبه 8/5/94 اقدام به برگزاری اردویی یک روزه جهت گروههای صادقین در یکی از باغات اطراف شیراز نموده است که در این اردویی فرمانده محترم ناحیه ضمن خوش آمد گویی ، هدف از برگزاری این اردو را این گونه بیان نمود :فرهنگ پاسداری فرهنگ غنی و معنوی است که ریشه درآرمانهای انقلاب اسلامی و ولایت مداری دارد .

ناحیه بقیه الله شیراز در جهت بالابردن سطح معنوی  و ایجاد روحیه  نشاط و شادابی در بین نیروهای کادر در مورخه پنجشنبه 8/5/94 اقدام به برگزاری اردویی یک روزه جهت گروههای صادقین در یکی از باغات اطراف شیراز نموده است که در این اردویی فرمانده محترم ناحیه ضمن خوش آمد گویی ، هدف از برگزاری این اردو را این گونه بیان نمود :فرهنگ پاسداری فرهنگ غنی و معنوی است که ریشه درآرمانهای انقلاب اسلامی و ولایت مداری دارد .

ایشان افزود :بی گمان شاخص ترین ویژگی یک پاسدار و شاخص ترین مؤلفه فرهنگ پاسداری«معنویت»است. معنویت، روح در کالبد مجموعه سپاه و رکن اصلی این نهاد انقلابی بوده است. «سپاه پاسداران چه به عنوان فرد فرد پاسداران و چه به عنوان یک مجموعه و نهاد، به ایمان آگاهانه و معنویت روزافزون بسیار نیازمندند و شاخصه متمایز کننده آنان با سایرنیروهای مسلّح جهان، این ویژگی ممتاز و برجسته و برتری آفرین است.»

برادر پاسدار جواد قناعتی در ادامه بیان داشت : فرماندهی معظم کل قوا (امام  خامنه ای ) معنویت را پایه مستحکم سپاه خوانده و فرمودند:

شما برادران فرمانده، بنیه سپاه را هر چه می توانید باید تقویت کنید و هر کدام از شما درمسئولیت بالاتر هستید، در این زمینه بیشتر موظف و مسئولید. البته تقویت بنیه سپاه به آموزش و تجهیزات و سازماندهی و انضباط و همین چیزهایی است که ما همیشه سفارش می کنیم؛ اما بالاتر از همه اینها، به معنویت است. هر چه می توانید در جوانان و بچه های شاغل در این دستگاه، معنویت را بیشتر تلقین وتزریق کنید.. . آنچه که همیشه موفق است حفظ معنویت هاست. ما در همه بخش ها بایستی نگذاریم آن سطح معنویت جامعه پایین بیاید. یکی از بخش ها بخش شماست؛مواظبت و مراقبت کنید.

فرمانده سپاه ناحیه ادامه داد: اگر امروز دشمنان با تمام توان خود ارزشهای سپاه را هدف سر نیزه های دروغ و اتهام قرار می دهند دلیلی بر پیروزی و توان سپاه پاسداران است که توان دستهای مستکبران را از دست درازی به مملکت اسلامی ایران کوتاه کرده و سیاست های آنان را در رسیدن به منافعشان با شکست همراه نموده است.

جواد قناعتی خاطر نشان کرد: در واقع از لفظ پاسدار معنایی که به ذهن متبلور  می شود همان پاسداری از ارزش ها و فرهنگ ایثار و شهادت است که ما پاسداران هم باید اینگونه باشیم . و حفظ این دستاوردها معنوی در گروهای صادقین انجام می گیرد که شما پاسداران با حفظ روحیه پاسداری و نشاط که دارید آن را به بسیجیان منتقل می کنید  .

در ادامه این مراسم نیروها نظرات و پیشنهادات خود را در جهت هرچه  بهتر برگزار شدن گروههای هم اندیشی صادقین بیان نمودن .

 و در ادامه این اردو،  با  برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر ، ناهار و برنامه های ورزشی در ساعت 17 به پایان رسید .


نام:
ایمیل:
* نظر: