شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۱۴:۲۲
کد خبر: ۶۲۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۸
حجت الاسلام موسوی گفت: مربی یعنی بصیرت ، بصیرت برخورد با موقعیت ها و چالش ها ، بصیرت در تصمیم گیری و انتخاب بهترین روش است.

به گزارش تنویر بوانات:

 

همایش مشترک مربیان عقیدتی ، سرگروه های حلقه های صالحین و هادیان سیاسی سپاه ناحیه بوانات با حضور حجت الاسلام موسوی سرگروه صالحین شهرستان بوانات ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه و فرماندهی ناحیه در نمازخانه سپاه بوانات برگزار شد.

حجت الاسلام موسوی ضمن اشاره به واجب مهم امر به معروف و نهی از منکر ، هدایت گری را اصل کار مربیان برشمرد و گفت: مربیان در شناساندن معروفات و منکرات به دیگران باید با روشهای امر به معروف و نههی از منکر آشنا باشند چرا که وظیفه اصلی یک مربی همان هدایتگری است.

سرگروه صالحین شهرستان بوانات در ادامه به بصیرت بعنوان اصول یک مربی اشاره کرد و افزود: مربیان باید بصیرت داشته باشند تا در برخورد با چالش ها و موقعیت های متفاوت بتوانند تصمیم درست را اتخاذ کنند.

در ابتدای جلسه نیز حاج آقا رحمتی مسئول نمایندگی ناحیه بوانات از مربیان خواست تا محور مباحث سخنرانی ،جلسات وکلاسها امر به معروف ونهی از منکر باشد و با شیو ه های کار بردی با توجه به آیات ،روایات، اندیشه های امام ومقام معظم رهبری وشهید مطهریبه این واجب بپردازند.

انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: