کد خبر: ۶۲۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۲
عنوان نایب قهرمانی تیم خردسالان دختر فارس در مسابقات قهرمانی کشور به تیم استان فارس رسید
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس رقابت های قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی دختران در رشته کاتا برگزار شد و تیم فارس پس از چندین رقابت سخت و طاقت فرسا با حضور 26 تیم از سراسر کشور به فینال مسابقات راه یافت و بعد از واگذاری مدال طلا به تیم کرمانشاه به مدال پر افتخار نقره این مسابقات دست یافت.

تیم نونهالان کاتای فارس متشکل از فرزانه رضایی، مریم هوشیار و ژینا چراغی به مربیگری زهرا قشقایی نژاد توانستند بار دیگر برای کاراته فارس افتخار بیافرینند و عنوان دوم کشور را برای فارس به ارمغان آورند.
مسابقات قهرمانی کشور کاتا به صورت جشنواره ملی در استان مرکزی با حضور مسئولین فدراسیون برگزار شد و به دلیل کثرت شرکت کنندگان و سطح بالای مسابقات به نفرات اول تا سوم حکم و مدال اعطا گردید و به نفرات چهارم تا هشتم نیز حکم قهرمانی داده شد.
در بخش کاتای انفرادی مریم هوشیار مقام پنجم و سید نازنین سیفی مقام هشتم را کسب کردند.
در مجموع تيم كرمانشاه با كسب 3 مدال طلا و يك برنز بر سكوي نخست قرار گرفت و قهرمان شد، تهران با يك مدال طلا، يك نقره و 3 برنز در مكان دوم قرار گرفت، استانهاي مركزي، فارس و خراسان رضوي هر كدام با يك مدال نقره در رده سوم جاي گرفتند، البرز و كيش هم يك برنز گرفتند و چهارم شدند.
انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: