جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۳۹:۳۷
کد خبر: ۶۲۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴
برگزیده شعر ترمه وترنج:
برگزیده بخش عارفانه های جشنواره شعر ترمه وترنج گفت: یک شاعر باید اهل مطالعه باشد تا توانایی سرودن و به تصویر کشیدن مضامین ذهنی خود را بیابد.

لیلا فکور، برگزیده نخستین فصل‌واره جشنواره شعر رازستان با عنوان‌"ترمه وترنج" درگفتگویی کوتاه با خبرنگار بسیج هنرمندان فارس ابرازداشت: یک شاعرمی تواند در همه زمینه ها شعر بگوید و این  نیست که فقط در یک بخش، توانایی سرودن داشته باشد.

 

فکور با مثبت ارزیابی کردن چندبخشی شدن هفتمین جشنواره شعر بسیج بیان داشت: هرشاعری با شعر زندگی می کند وقتی شعری سروده می شود شاعر آرامش می یابد، شاعر می تواند درجایی گل باشد و جایی دیگر آسمان؛ به همین امر است که فضای جشنواره شعر رازستان و چهار بخشی شدن این جشنواره به شاعر کمک می کند تادر زمینه های بیشتری حضور یابد و شعر بسراید.  

 

فکور افزود: دیگر بخش های جشنواره رازستان قابل تقدیر است و مسلم است که هر شاعری در هرکدام از این بخش ها می تواند حضور یابد.   

 

فکور با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی در جشنواره ترمه وترنج اظهار داشت: حضور داوران واساتید بزرگ در این کارگاه آموزشی باعث رونق نقد و بررسی اشعار شاعران بخصوص شاعران جوان شد بویژه حضور استاد سعید بیابانکی، به عنوان استاد که ایشان اهل فن وشعر وذوق نیز هستند.  

 

برگزیده دوم بخش عارفانه های جشنواره ترمه وترنج با اظهار علاقمندی خود به شعر عرفانی عنوان داشت: از زمانی که شروع به شعرگفتن کردم، شعر عارفانه را نیز فی البداهه وکاملا جوششی را آغاز نمودم، این را از الطاف خداوند می دانم که احساسی در درونم بوجود می آید،  وقتی که به خدا نزدیک می شوم قابل توصیف و بیان نیست؛ در واقع آن چیزی که بر زبان می رانم در دست خودم نیست.

 

  

 انتهای پیام/224224 

 

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: