دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۰۰:۵۴
کد خبر: ۶۲۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴
رمان داستانی"چتربازی در امواج" با اقتباس از زندگی شهید" جواد شاعری" به قلم محمدعلی گودینی است که توسط نشر کتاب ابرار منتشر شده است.

 بسیج هنرمندان فارس- کتاب "چتر بازی در امواج" بر اساس زندگی نامه غواص شهید "جواد شاعری" و در قالب رمان به رشته تحریر درآمده است. این کتاب به روایت زندگی این شهید غواص از کودکی تا شهادت پرداخته است.

 

"محمد علی گودینی" نویسنده‌ای که اصولا ساده نویس است و از پیچیده‌گویی‌های مرسوم نویسندگان امروز به دور است در این کتاب خواننده را به راحتی با متن ارتباط می‌دهد.

 

این اثر جزو معدود آثاری است که از سرگذشت یک غواص برای خوانندگان روایت می‌کند و شجاعت آنها را نشان می‌دهد. از تمرینات سخت غواصان برای پذیرش در گردان غواصی، شرایط سخت شب عملیات و شکستن خط دشمن در این کتاب آمده است. 

 

تاکنون کتاب‌های "جمجمه‌ات را به من قرض بده برادر" نوشته مرتضی کربلایی، "غواص‌ها بوی نعنا می‌دهند" نوشته حمید حسام، "حماسه یاسین" نوشته سید محمد انجوی نژاد،‌ "مردان دریایی" نوشته حبیب حبیب پور، "شب بارانی" نوشته سید مسعود جزایری، "گردان غواص" گردآوری شده توسط عباس میرزایی و "لشکر خوبان" نوشته معصومه سپهری در خصوص شهدای غواص به رشته تحریر درآمده است.

 

کتاب «چتر بازی در امواج» نوشته محمدعلی گودینی از سوی انتشارات کتاب ابرار در 151 صفحه با قیمت 7 هزار تومان منتشر شده و علاقه‌مندان به تهیه این کتاب می‌توانند آن را از فروشگاه اینترنتی نخلستان کتاب تهیه کنند.

 



انتهای پیام/224224

 

نام:
ایمیل:
* نظر: