يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۵۷:۳۹
کد خبر: ۶۳۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰
خسروی خبرداد:
دبیرجشنواره عکس بسیج هنرمندان فارس از تمدید مهلت ارسال به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس، دبیرسومین‌ دوسالانه سراسری عکس بسیج هنرمندان فارس از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره خبرداد وبیان داشت: با توجه به استقبال علاقمندان و درخواست های مکرر جهت تمدید این جشنواره، دبیرخانه سومین دوسالانه سراسری عکس بسیج مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا5 شهریورماه تمدید گردید. 


محمد هادی خسروی در ادامه افزود: بنابرنظر دبیرخانه جشنواره عکس بسیج، این مهلت ارسال آثار پس ازاین تاریخ به هیچ عنوان تمدید نخواهد داشت.


 دبیر سومین دوسالانه جشنواره سراسری عکس بسیج هنرمندان فارس با اشاره به موضوعات جشنواره عنوان داشت: موضوعات این دوسالانه شامل فعالیت‌های‌ فردی و اجتماعی بسیج و بسیجیان و زندگی ایرانی اسلامی می باشد.


خسروی اضافه داشت: در بخش فعالیت‌های فردی و اجتماعی بسیج و بسیجیان آثاری که در این موضوع مورد توجه است شامل مضامین فعالیت‌های اجتماعی، خدمت رسانی، اردوهای سازندگی، تولید هدفمند، سازندگی معنوی، تعلیم و تربیت، ایثار و مقاومت و ... می باشد. 


مسئول انجمن عکس بسیج هنرمندان فارس مضامین بخش سبک زندگی ایرانی اسلامی را شامل مضامین آداب ورسوم اقوام دانست و اظهار داشت: عکس‌هایی که در این موضوع مورد نظر است شامل مضامین آیین عبادی، جشن‌ها، عزاداری‌ها، آداب و رسوم، اقوام و حماسه، اقوام و تولید، بازی‌های محلی و راهپیمایی اربعین کربلامی باشد.


خسروی افزود: با توجه به همزمانی برگزاری این جشنواره با تشییع پیکر مطهر شهدای غواص علاقمندان می توانند آثار در این خصوص را نیز به دبیرخانه جشنواره عکس ارسال نمایند.  

 

دبیرسومین دوسالانه سراسری عکس بسیج هنرمندان فارس ضمن بیان اینکه شرکت در این دوسالانه را برای عموم آزاد است ابراز داشت: هر عکاس مجاز است، در هر موضوع دوسالانه، حداکثر با ارسال 7 تک عکس شرکت کند؛ ضمن اینکه ثبت نام، تکمیل فرم شرکت و ارسال تصاویر فقط از طریق پایگاه اطلاع رسانی انجمن عکاسان بسیج هنرمندان به نشانی www.torfehhonar.ir امکان پذیر است. 


خسروی افزود: هر عکاس مجاز است، در هر موضوع دوسالانه ، حداکثر با ارسال 7  تک عکس شرکت نمایند و عکس‌ها بایستی مستند بوده و نباید با برنامه‌های رایانه‌ای دستکاری شده باشد، همچنین  این آثار می‌تواند سياه و سفيد يا رنگی باشد. 


خسروی با اشاره به تاریخ عکاسی آثار تصریح نمود: آثار ارسالی بایستی طی سال‌های 1392 شمسی و به بعد باشد و حجم فایل ارسالی حداقل 2 و حداکثر 4 مگابایت با پسوند JPG و با مود RGB باشد.  

 

گفتنی است، سومین دوسالانه عکس بسیج هنرمندان فارس از مردادتا مهرماه برگزار می گردد.  



انتهای پیام/224224 

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: