آخرین اخبار
کد خبر: ۶۳۵۱۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹
به همت بسیج دانشجویی صورت گرفت؛
خدمترسانی به مناطق محروم ارسنجان توسط بسیج دانشجویی این شهرستان انجام شد.

اردوهای جهادی دانشجویی در مناطق محروم ارسنجان به همت بسیج دانشجویی این شهرستان برگزار شد.

مجتبی نعمت اللهی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های ارسنجان در حاشیه برگزاری این اردوها اظهار داشت: دانشجویان بسیجی شهرستان ارسنجان با هدف سازندگی، محرومیت زدایی و خود سازی و با شعار "می سازیم تا ساخته شویم " در اردوهای جهادی حضور یافتند.

وی با بیان اینکه گروه جهادی دانشجویی شهید سید حمید حسینی در روستای کمال آباد شهرستان ارسنجان مستقر شد افزود: عرصه های فعالیت این گروه عمرانی، آموزشی، فرهنگی، بهداشتی و ورزشی است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های ارسنجان  از تکمیل منزل فرد بی بضاعت در روستای کمال آباد توسط دانشجویان بسیجی خبر داد و تصریح کرد: در عرصه آموزشی کلاس های مختلفی شامل آموزش احکام، روخانی قرآن، کامپیوتر، بصیرت افزایی، مباحث سیاسی و ... برگزار شد.

نعمت اللهی با بیان اینکه دانشجویان بسیجی در روستای کمال آباددر عرصه فرهنگی چاپ متون ارزشمند و انتشار آن، پخش فیلم و تمرین سرود را انجام دادند اضافه کرد: در بخش بهداشت برنامه ویزیت رایگان توسط یک تیم پزشکی متشکل از یک پزشک و یک کارشناس بهداشت و مامایی نیز انجام شد.

وی بیان داشت: با توجه به مطالبه گری دانشجویان و اهالی روستا، از رئیس محترم جهاد کشاورزی و شبکه دامپزشکی شهرستان ارسنجان برای پیگیری و رفع مشکلات دعوت شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های ارسنجان با بیان اینکه گروه جهادی شهید علی حسین یارمحمدی در روستای سرخ آباد شهرستان ارسنجان مستقر شد ادامه داد: عرصه های فعالیت این عزیزان عمرانی، آموزشی، فرهنگی، بهداشتی و ورزشی است که در عرضه عمرانی احداث سقف آبدارخانه مسجد، لوله کشی فاضلاب سرویس بهداشتی گلزار شهدا و نمای سرویس بهداشتی مسجد روستا را شاهد هستیم.

نعمت اللهی با بیان اینکه در عرصه آموزشی کلاس های آموزش احکام، روخانی قرآن، کامپیوتر،  قالیبافی و گلدوزی و .. برگزار شد اضافه کرد: در عرصه فرهنگی  پخش فیلم و انتشار سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری  را انجام دادند.

 وی تصریح کرد: در بخش بهداشت برنامه ویزیت رایگان با یک تیم پزشکی متشکل از یک پزشک و یک کارشناس بهداشت و مامایی در روستا برگزار شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: