کد خبر: ۶۴۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
زائری نژاد مشاور فرمانده سپاه فجر در جنوب فارس
سرهنگ زائری نژاد در همایش عاشقان ولایت ناحیه لامرد گفت: امروزه سخت ترین قوانین فیلترینگ در آمریکا و اروپا وضع شده است مثلا در رژیم اشغال گر قدس 70 درصد در انگلیس 66 درصد و در آمریکا 37 درصد فیلترینگ وجود دارد و جالب اینجاست در خود آمریکا قانون منع استفاده کودکان زیر 13 سال از شبکه های اجتماعی وضع شده است.

سرهنگ محمد زائری نژاد مشاور فرمانده سپاه فجر در جنوب فارس در همایش عاشقان ولایت ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد گفت: متاسفانه امروز بعضا ناخوداگاه در میدان و در مسیری طی طریق می کنیم که دشمن برای ما برنامه های بسیار حساب شده ایی دارد؛ این شبکه های ضد اجتماعی و به تدبیری جاسوس کده دشمن خیلی برای ما دارد زیبا جلوه می کند.

وی ادامه داد: این فضای رایگانی که دشمن در فضای مجازی بخصوص شبکه های اجتماعی در اختیار ما قرار داده است قطعا بدون برنامه و هدف نیست.


شبکه های اجتماعی جاسوس کده دشمن


زائری نژاد با اشاره به دستور تشکیل شورای فضای مجازی توسط مقام معظم رهبری در اسفند ماه سال 1390 بیان کرد:ایشان در اهمیت موضوع فضای مجازی 54 نفر را از اشخاص حقیقی و حقوقی انتخاب و به این شورا 40 دستور کار دادند؛ اما متاسفانه تاکنون به هیچ یک از آنها  عمل نشده است.

وی خاطر نشان کرد:امروز دشمن با تیر مستقیم ما را هدف قرار نمی دهد روش دشمن مضمحل کردن ما بصورت آرام و از درون است.


شبکه های اجتماعی جاسوس کده دشمن


سرهنگ زائری نژاد ماهیت اینستاگرام،واتس آپ، وایبر و تلگرام را صهیونیستی دانست و افزود :با هرکلیک که ما در این شبکه ها می زنیم بین دو تا بیست سنت وارد جیب صهیونیست ها می کنیم و به همین خاطر است که امروز تلگرام جزء 5 برند موفق تجاری دنیا است.

وی با اشاره به قوانین فیلترینگ در کشورهای غربی گفت: امروزه سخت ترین قوانین فیلترینگ در آمریکا و اروپا وضع شده است مثلا در رژیم اشغال گر قدس 70 درصد در انگلیس 66 درصد و در آمریکا 37 درصد فیلترینگ وجود دارد و جالب اینجاست در خود آمریکا قانون منع استفاده کودکان زیر 13 سال از شبکه های اجتماعی وضع شده است.


شبکه های اجتماعی جاسوس کده دشمن


مشاور فرمانده سپاه فجر در جنوب فارس افزود: امروز در استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی در  خاورمیانه مقام اول و در دنیا مقام چهاردهم را داریم امروز در کشور طبق آمار 48 میلیون کاربر اینترنت در ایران وجود دارد که می تواند عامل بعضی از ناهنجاری های موجود در کشور از جمله افزایش طلاق باشد.


شبکه های اجتماعی جاسوس کده دشمن


 زائری نژاد خاطر نشان کرد:غیرت، همت و مسئولیت پذیری بچه های بسیج باید خودش را در بستن این جاسوس کده های صهیونیستی نشان دهد. دولت نیز باید عزم خود را در طراحی شبکه های ملی جزم کند همین طور که ژاپن، کره جنوبی و خیلی از کشورهای دیگر کردند. ولی متاسفانه تاکنون عزم و اراده ایی در این خصوص وجود نداشته است.


وی در پایان اظهار داشت: امروز همیت و بیداری ما را می طلبد چرا که بعضی ها با عبارت تعامل با دنیا می خواهند استکبار ستیزی را دشمن تراشی و انقلابی گرایی را افراطی گرایی جا بیاندازند.


شبکه های اجتماعی جاسوس کده دشمن

نام:
ایمیل:
* نظر: