يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۵۲:۰۸
کد خبر: ۶۴۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵
امام جمعه زرین دشت:
سایت بسیج طلاب فارس- امام جمعه زرین دشت گفت: دولت در حوزه اقتصاد به سامان دهی نرسیده است.
امام جمعه زرین دشت در گفت و گو با خرنگار سایت بسیج طلاب فارس گفت: آن چه برای ما از اهمیت بالایی برخوردار بوده عملکرد دولت در حوزه سیاست خارجی است و در مرحله اول به این حوزه باید پرداخت.
 
وی در ادامه افزود: انصافا مخالف و موافق در حوزه سیاست خارجی و حمایت از دیپلمات ها و دولت قیام کردند.
 
امام جمعه زرین دشت خاطرنشان کرد: دولت با این پشت وانه محکمی که داشت نتوانست با اقتدار عمل کند و متاسفانه انفعال مشهود بود.
 
وی تصریح کرد: پرداختن به جزئیات مربوط به نخبگان و فعالان سیاسی بود که متاسفانه به خاطر هیجان کاذبی که ایجاد شد و همچنین جشن و سرور های خیابانی منتقدان را منفعل کردند که به نظر می رسد هرکسی می خواست به عرصه نقد و فریاد بیاید خود را مقابل سرور مردم می دید و از سوی رییس جمهور گفتند فقط اسرائیل و جنگ طلبان مخالف توافق هستند و این جمله نیز مزید بر علت سکوت شد ولی امیدواریم مجلس محترم و به ویژه رییس مجلس فریاد حقیقت را سردهند.
 
امام جمعه زرین دشت بیان داشت: در حوزه اقتصاد در یک ارزیابی کلی به نظر می رسد دولت نتوانسته خودش را به درستی سامان دهد از این رو اراده کار کمتر به چشم می خورد و اگر وضعیت به همین شکل ادامه یابد کشور در فاصله زمانی کوتاه دچار مشکلاتی خواهد شد از جمله تنبلی های دولت در بخش کسب درآمد ها است متاسفانه آن چنان تلاشی صورت نمی گیرد و همین امر سبب شده تا دولت در بخش هزینه ها خصوصا هزینه های جاری و پرسنلی با مشکل مواجه شود.
 
وی یادآور شد: هرچند دولت با جلوگیری از توضیح نقدینگی سعی کرده تورم را کاهش دهد اما از سویی این کار سبب رکود شده و این واقعیت را باید از زبان کارخانه دارها و واحدهای تولیدی جویا شد نه آن چه دولت آن را به تبل می زند و در بخش های دیگر هم ضعف های زیادی به نظر می رسد مثلا در بخش هایی مثل وزارت نیرو و وزارت صنعت و معدن و تجارت بحران هایی ایجاد شده است.
 
امام جمعه زرین دشت ادامه داد: این دولت بیش از هر دولتی از پشتوانه رهبری و مردم برخوردار بوده به دنبال دستور مقام معظم رهبری با عبارت های مختلف همه به حمایت از این دولت قیام نموده اند، البته بی ادبی هایی هم در برخی موارد صورت گرفته که این طبیعی است، اما در مقابل، دولت محترم از این حمایت ها خوب استفاده نکرد و صرفا مجال یافت تا عقده دل بر سر منتقدین غیر همسو خالی نماید، تلاش دولت برای فشار و محدود کردن رسانه های منتقد در دوسال گذشته زیاد بوده علاوه بر تحریم ملی و اقتصادی رسانه های منتقد بارها به آنان تذکر داده و برخی را توقیف نموده است.
 
وی در پایان ابراز کرد: شهیدان رجایی و باهنر در منظر امام (ره) هر دو شهیدی هستند کا باهم در جبهه های نبرد با قدرت های فاسد هم جنگ و هم رزم بودند دولت محترم اگر بخواهد راه این دو شهید را ادامه دهد و بر آرمان های آنان استوار باشد امروز باید مقابل آمریکا و انگلیس خشمگین باشد.
244/244
نام:
ایمیل:
* نظر: