يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۲۴:۴۵
کد خبر: ۶۴۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲
سرهنگ میرشکاری مدیر دفتر بررسی و تاییدمحتوای سپاه فجر:
کارگاه آموزشی تایید محتوای محصولات فرهنگی در سپاه ناحیه بقیةا...(عج) برگزار گردید.سرهنگ میرشکاری در خصوص دغدغه های مقام معظم رهبری نسبت به مهم بودن مسئله فرهنگ در جامعه و اینکه اساس این حرکت و ایستادگی حفظ فرهنگ اسلامی انقلابی است ، سخنرانی نمودند.

اولین کارگاه  آموزشی تایید محتوای محصولات فرهنگی سپاه،در ناحیه بقیه ا...(عج) شیراز با حضور جمعی از نخبگان بسیج، مدیران فرهنگی و ناظران کیفی و محتوایی، فرماندهان و مدیران شعب عقیدتی و نظارت حوزه ها ،برگزار گردید. در این کارگاه که به مدت 3.5 ساعت و طی دو جلسه مستقل به طول انجامید، جناب سرهنگ میرشکاری مدیر دفتر بررسی محصولات فرهنگی سپاه فجر استان با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری نسبت به مقوله فرهنگ در جامعه، و با اهمیت خواندن کار فرهنگی، خاطر نشان کرد: امروز آنچه دلمشغولی اصلی رهبری را تشکیل می دهد عبارت است از مساله ضعف فرهنگی کشور که بخشی از آن نتیجه تلاش های دشمن در تهاجم و ناتوی فرهنگی است و بخشی از آن کم کاری و ضعف و سلیقه ای عمل کردن درون کشور است. وی ضمن تاکید بر سالم سازی و صیانت از محتوای فرهنگی، اذعان کرد: در مشکلات فرهنگی کشور نباید فقط مسئولین رده های بالا و متولیان اصلی نهادهای فرهنگی را متهم کرد بلکه تک تک افرادی که در جامعه کار فرهنگی می کنند و به نوعی گوشه ای از کار را در دست دارند مسئولند. وی در آخر مباحث خود با اشاره به اجر دنیوی و اخروی کار کردن در ارتقای فرهنگ کشور گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند که فرهنگ آن چیزی است که هر کس در راه آن کشته شود، در راه خدا کشته شده است.در پایان از مدعوین امتحان گرفته و هدایای اهداء گردید.

در ابتدای این کارگاه، مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه و فرمانده محترم سپاه ناحیه بقیة  ا... (عج)سخنانی را در اهمیت بحث تایید محتوا در مجموعه بسیج عنوان داشتند.

نام:
ایمیل:
* نظر: