آخرین اخبار
کد خبر: ۶۴۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۴
تودیع و معارفه
حجه الاسلام والمسلمین حاجی زاده مسئول محترم حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر به بیان ویژیگی های مثبت و تعامل خوب حاج آقا علیپور با حوزه فرماندهی و حفاظت در دوران مسوولیت در سپاه فیروزآباد اشاره کردند.
 به گزارش خبرنگار تنویر و به نقل از روابط عمومی نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه فیروزآباد پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید طی مراسمی در محل نمازخانه سپاه ناحیه فیروزآباد در مورخه 10/شهریور/94 ابتدا سرهنگ پاسدار شمشاد محبی طی سخنانی از تعامل و همکاری و تلاشها و زحمات چندین ساله حجه الاسلام و المسلمین علیرضا علی پور در حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه فیروزآباد تقدیر و تشکر نموده و برای نامبرده آرزوی موفقیت نمود.

سپس حجه الاسلام والمسلمین حاجی زاده مسئول محترم حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه فجر فارس به ایراد سخنرانی پرداخته و ضمن بیان ویژگی های مثبت حاج آقا علیپور به عنوان یکی از مدیران موفق نمایندگی ولی فقیه نواحی و تعامل خوب و سازنده نامبرده با حوزه فرماندهی و حفاظت اطلاعات و بسیجیان از تلاشها و خدمات نامبرده قدردانی و حجه الاسلام والمسلمین قدرت الله پور غلامی را که از مدیران موفق حوزه نمایندگی استان بوشهر بوده اند به عنوان مسئول جدید حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه فیروزآباد معرفی نمود و خواستار تعامل و همکاری مسئولین محلی با نامبرده گردید.


این مراسم با حضور جمعی از مسئولین محلی، فرماندهان حوزه ها و پایگاههای مقاومت، جمی از بسیجیان و هادیان سیاسی و پاسداران و سربازان ناحیه برگزار گردید.

در پایان لوح تقدیر و هدایا توسط فرماندهی محترم ناحیه، بسیجیان و فرماندهان حوزه ها به پاس خدمات و تلاش های حجه الاسلام و المسلمین علی رضا علی پور به نامبرده اهدا و پس از پذیرایی مراسم  با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) خاتمه یافت./

نام:
ایمیل:
* نظر: