کد خبر: ۶۴۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰
شیدایی مدیر کانون بسیج اساتید پیام نور صفاشهر گفت:
حسن شیدایی گفت: مهمترین هدف از برگزاری اردوهای جهادی خودسازی است تا اعضای گروه جهادی با دیدن یکسری از محرومیت‌ها بیشتر قدر نعمت‌های الهی را بدانند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اساتید فارس، حسن  شیدایی مدیر کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور صفاشهر گفت: در تابستان 94 تعدادی از اساتید دانشگاههای پیام نور و آزاد صفاشهر به همراه  43 نفر از دانشجویان خواهر در قالب اردوهای جهادی به سه روستای خیرآباد ، هونزا و خورکش از توابه شهرستان خرم بید اعزام شدند.

شیدایی با بیان اینکه این روستاها نیازمند توجه بیشتر مسئولین استانی و شهرستانی در زمینه های مختلف رفاهی هستند بیان داشت:  این گروه از اساتید و دانشجویان با رویکرد بهداشتی ، آموزشی ، فرهنگی ،هنری ، ورزشی ، کمک به افراد نیازمند در برداشت محصول (خیارسبز) ، دیدار از خانواده شهدای هر سه روستا ، نقاشی درب و پنجره مدرسه ، کلاس مشاوره ، کلاس آموزش بافت تابلو فرش و ... در این اردو شرکت کردند.


وی با اشاره به این‌که یکی از موضوعاتی که در اردوهای جهادی دنبال می‌شود بحث مطالبه‌گری مسئولان گروه‌های جهادی از مسئولین استانی است؛ گفت: گروه‌های جهادی در کنار ارائه خدمات، در ارتباط با مردم روستا، مشکلات، آسیب‌ها و کمبودهای این مردم را یادداشت کرده و بررسی می‌کنند و از دستگاه دولتی شهرستان مطالبه می‌کنند.

مدیر کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور صفاشهر گفت:دانشجویانی که در مناطق محروم به مدت 10 یا 12 روز حضور پیدا می‌کنند دور از محیط دانشگاه، امکانات مادی داخل شهر و خانواده، خود را مدیریت کرده و با کمبود امکانات مادی از جمله آب و مشکلات دیگر به خودسازی خود می‌پردازند و از طرفی با درد محرومین آشنا می‌شوند.

وی با ابراز رضایت از اردوهای جهادی گفت: در مرحله اول مهمترین هدف از اردوهای جهادی خودسازی بوده و این خودسازی موجب می‌شود تا اعضای گروه جهادی با دیدن یکسری از محرومیت‌ها بیشتر قدر نعمت‌های الهی را بدانند.




انتهای خبر/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: