کد خبر: ۶۵۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۷
اخبار کوتاه از ورزش شهرستان ها
پاسارگاد
مسابقات لیگ برتر فوتبال استان فارس به میزبانی این شهرستان در زمین چمن استادیوم شهید حاجی پور سعادت شهر با بازی تیمهای مقاومت پاسارگاد و شهید باقری گویم آغاز شد.
در این رقابت که با حضور مسئولین هیئت فوتبال استان فارس  برگزار شد دو تیم در نهایت به نتیجه مساوی رضایت دادند.

خرمبید
پیاده روی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت هفته تعاون با همکاری اداره ورزش و جوانان و اداره کار، رفاه و تعاون اجتماعی شهرستان با حضور بیش از 300 نفر از علاقمندان برگزار شد.

در پایان به قید قرعه به 50 نفر از شرکت کنندگان توسط مسئولین جوایز اهداء شد.

جهرم
یک دوره مسابقات پرس سینه چندجانبه در تاریخ 94/6/20 با حضور شهرستان های اوز، جهرم و گراش و همچنین بخش های کردیان و خفر در محل سالن ورزشی شهدای قطب آباد بخش کردیان برگزار شد.

در پایان این رقابت ها تیم قطب آباد مقام قهرمانی را کسب کرد، تیم های اوز برسکوی دوم ایستاد و جهرم سوم شد.
در پایان رقابت ها به تیم ها و نفرات برتر لوح ، مدال و حکم قهرمانی اهداء شد.
همچنین مسابقات والیبال چندجانبه بخش کردیان با شرکت 4 تیم از شهرستان های فسا، داراب، جهرم و شهر قطب آباد در سالن ورزشی شهدای قطب اباد برگزار شد.
در پایان این رقابت ها تیم قطب آباد با شکست رقیبان خود به مقام اول دست یافت ،تیم فسا عنوان دوم را بدست اورد و داراب سوم شد.

لامرد
نخستین دوره مسابقات فوتسال روستایی و عشایری با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان، فرمانده گردان امام حسن(ع) و جمعی از تماشاگران در سالن کندر عبدالرضا آغاز شد.

دراین رقابت ها تیم منطقه تجاری دهشیخ، اتحاد چاه قائدی، آداک ستنبک، ایثار کندر عبدالرضا، آریا اتحاد اشکنان، مقاومت جری، شهید کهزادی خره، دهیاری خالو محمدعلی، کشاورز خشت، دهیاری کره موچی، پاسارگاد کره موچی، شهیدنجفی اشکنان و سیاه جامگان چاهنو با یکدیگر رقابت می کنند.
در مراسم افتتاحیه این مسابقات تیم های ایثار کندرعبدالرضا و آریا اتحاد اشکنان به رقابت پرداختند که این بازی با نتیجه 2-2 به پایان رسید.

لارستان
هیأت فوتبال شهر خور در راستای اهداف خود در جهت آموزش و تعلیم داوران، پذیرش میزبانی کلاس های داوری و نیز فراهم نمودن زمینه ای مناسب برای علاقمندان به داوری، اقدام به برگزاری یک دوره کلاس داوری درجه ۳ فوتبال میکند.

واجدین شرایط از تمامی شهرهای استان تا تاریخ 10 شهریور می توانند در این دوره ثبت نام کنند.

داراب
عباس کشتکار کشتی گیر پیشکسوت داراب به عنوان عضو تیم منتخب استان فارس به مسابقات کشتی فرنگی پیشکسوتان قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات جهانی در کشور یونان اعزام شد که توانست در وزن 63 کیلوگرم عنوان قهرمانی این مسابقات و جواز حضوردر رقابتهای جهانی را کسب کند.

کازرون
آیین تجلیل از سانداکاران شهرستان کازرون که با هدایت و مربیگری استاد نعیمی در مسابقات نانچوآن ووشو قهرمانی استان فارس درخشان ظاهر شدند، برگزار شد.

در این مراسم مدال ها ، شالبند ها و احکام ورزشی از سوی مدیریت اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون به قهرمانان سانداکار اهداء شد.

انتهای پیام/224224
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: