کد خبر: ۶۵۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵
فرمانده سپاه لامرد خبر داد:
فرمانده سپاه ناحیه لامرد از اجرای بیش از 200 برنامه و همچنین 63 ویژه برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان لامرد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه لامرد؛ سرهنگ دوم پاسدار عبداله آزاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد صبح امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس بیان داشت: در طول دوران‌های مختلف حملات زیادی به کشور ایران شد و بیشترین تجاوز‌ها را در زمان قاجار داشتیم که تقریبا نیمی از خاک کشور را تصرف کردند اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ، غرب و بخصوص آمریکا به ناچار بعد از اینکه تمام راه‌ها را رفتند و موفق نشدند، دست به دامن فردی مستکبر به نام صدام شدند و ما در زمان جنگ تحمیلی از طرف تمام دنیا تحریم بودیم و نفت را با قیمت پایین تر از 10 دلار می‌فروختیم ولی با این حال جوانان ما توانستند در مقابل تجاوز رژیم بعثی بایستند و پیروز میدان شوند.

وی اظهار داشت: امروز باید آن حماسه و جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس برای نسل جوان ما گفته شود که در زمان جنگ تحمیلی چه گذشت و رزمندگان ما چگونه به پیروزی دست یافتند، یکی از راه‌کارهای آن، گرامیداشت آن حماسه‌ها و دلیر مردی ها، بزرگداشت هفته دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه لامرد از اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس و همچنین 63 ویژه برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان لامرد خبر داد و بیان داشت: در آغاز هفته دفاع مقدس برگزاری رژه موتوری و خودرویی و نمایش اقتدار شهرستان؛ دیدار با ائمه جمعه، غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا را خواهیم کرد.


اجرای بیش از 200 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در لامرد


عبداله آزاد افزود: ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس به صورت عمومی در تمامی بخش‌ها و روستاهای شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با روز عرفه بیان داشت: اعزام کاروان حج عاشورایی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس و همچنین برگزاری دعای پر فیض عرفه با همکاری هیأت رزمندگان اسلام شهر لامرد برگزار خواهد شد.

سرهنگ آزاد برنامه آبروی محله را برنامه‌ای جدید عنوان کرد و گفت: یادواره شهید مقابل درب منزل شهید برگزار و در آن مکان برنامه اجرا و از خانواده شهید تجلیل بعمل می‌آید.

وی افزود: در هفته دفاع مقدس امسال 7 یادواره شهید برگزار می شود که یادواره شهدای اهل سنت برای اولین بار در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه لامرد در ادامه ی تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس به افتتاح نمایشگاه حجاب و عفاف و نقش زنان در دفاع مقدس، پیاده روی بزرگ خانوادگی، همایش تجلیل از ایثارگران، جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس، نشست های بصیرتی ، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم و مراسمات عمومی در هفته دفاع مقدس پرداخت.

نام:
ایمیل:
* نظر: