کد خبر: ۶۵۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳
سرهنگ حسینی
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز با بیان اینکه در ایام هفته دفاع مقدس ۶۰ برنامه فرهنگی، مذهبی و ورزشی برگزار می‌شود و دوم مهرماه نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس در غرب شیراز افتتاح می شود.
سیدحسین حسینی، فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز امروز، 29 شهریور در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز به تشریح فعالیت‌های هفته دفاع مقدس این ناحیه از سپاه پرداخت و گفت: حدود 60 برنامه فرهنگی، مذهبی و ورزشی در ایام هفته دفاع مقدس به‌همت این ناحیه برگزار می‌شود

وی افزود: این برنامه‌ها با رژه نیروهای مسلح شروع می‌شود و فعالیت‌های دیگری نظیر برگزاری دعای عرفه، نمایشگاه، مسابقات ورزشی، سرکشی از خانواده شهدا، یادواره شهدایی که در روستاهای مختلف نظیر قلات، دوکوهک و غیره پیاده‌روی خانوادگی در بخشی از شهرک‌های شمال غرب شیراز در این ایام پیش‌بینی شده است.

حسینی با بیان اینکه دعای عرفه در جوار قبر مطهر شهید گمنام در شهرک گلستان جنب مسجد الغدیر برگزار خواهد شد، گفت: اصلی‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس این ناحیه از سپاه، نمایشگاه بزرگ هفته دفاع مقدس همراه با شبیه‌سازی عملیات رمضان است.اجرای ۶۰ برنامه در ایام هفته دفاع مقدس در شیراز/ افتتاح نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس در غرب شیراز

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از نخستین روز هفته دفاع دفاع مقدس به‌مدت 10 روز واقع در ورودی شهرک گلستان و بزین با شعار اصلی «آمریکا، شیطان بزرگ و دشمن بشریت» برپا خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد: هدف از این نمایشگاه یادآوری خاطرات دفاع مقدس، نمایش لحظات خوب و شیرین و سخت آن دوران، بازخوانی واژه‌های ایثار و فداکاری، شجاعت، شهادت، اقتدار و صلابت و ولایت که همگی این‌ها ارزش‌های تبلور یافته دفاع مقدس ما بود، است.

حسینی ادامه داد:‌ هدف بعدی ما معرفی چهره جنایتکار آمریکا به‌عنوان محرک پشتیبانی و مسئول پشت پرده همه جنایت‌هایی که در قرن حاضر به بشریت رفته و مخصوصاً دشمنی که با انقلاب اسلامی دارد، است.

وی همچنین به محتوای این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: از دوم مهر یک ساعت قبل از نماز مغرب و عشاء به‌مدت 4 شب شبیه‌سازی عملیات رمضان در قسمتی از نمایشگاه صورت می‌گیرد و همچنین در این نمایشگاه ادوات نظامی مستقر خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز اظهار کرد:‌ غرفه‌های طراحی شده این نمایشگاه با 6 موضوع مهم جنگ نرم، مهدویت و انتظار، امر به معروف و نهی از منکر، آسیب‌های ماهواره، اقتصاد مقاومتی و معرفی جنایت‌های آمریکا طراحی شده است.

حسینی از برگزاری برنامه‌های جانبی در حاشیه این نمایشگاه خبر داد و گفت: از دوم مهر به بعد هر شب برنامه‌های جانبی در این نمایشگاه برگزار خواهد شد که نخستین آن در روز دوم مهر، جشن ولایت است و شب شعر و خاطره رزمندگان در تاریخ 3 مهرماه و یادواره 320 شهید شهرک‌های شمال غرب شیراز نیز در تاریخ 4 مهر و همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت در روز 5 مهر برگزار خواهد شد ضمن اینکه نهضت روشنگری نیز در شب‌های بعد اجرا می‌شود.

وی ابراز کرد: این نمایشگاه به‌گونه‌ای طراحی شده که هم جذابیتی برای جوانان و نوجوانان خواهد داشت و همچنین یادآوری برای پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس خواهد بود.

حسینی با یادآوری اینکه شبیه‌سازی عملیات رمضان در نمایشگاه با همکاری لشکر عملیاتی 19 فجر اجرا خواهد شد، گفت: زمان افتتاح این نمایشگاه در روز پنج‌شنبه، دوم مهر ساعت 16:30 با حضور مسئولان خواهد بود ضمن اینکه ساعت کار نمایشگاه همه روزه از 16 تا 22 است

نام:
ایمیل:
* نظر: