آخرین اخبار
کد خبر: ۶۵۵۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶
مسئول بسیج دانشگاه شیراز گفت: تجمع دانشجویی دانشگاه شیراز زنگ خطری از طرف دانشجویان به مسئولان ایران و مجامع بین‌الملل است.

عباس توانا، مسئول بسیج دانشگاه شیراز پیرامون تجمع امروز گفت: این تجمع با همکاری تشکل های دانشجویی دانشگاه شیراز از جمله  انجمن اسلامی، جامعه اسلامی، ستاد یادواره، بسیج دانشجویی و مجمع دختران مسلمان شکل گرفته است.

 

وی با بیان اینکه این تجمع در راستای محکومیت گروهک تروریستی و حمایت از شهرهای فوعه و کفریا است، افزود: شهرهای شیعه نشین فوعه و کفریا مدتی توسط گروهک تروریستی در محاصره قرار دارند و دچار کمبود غذا دارو و حتی آب آشامیدنی هستند.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز با اشاره به سکوت مجامع بین المللی در این زمینه خاطرنشان کرد: این تجمع اعلام موضعی است توسط دانشجویان دانشگاه شیراز که مسئولین چه در ایران چه در مجامع بین الملل که می توانند برای این شهر ها کاری انجام دهند، سکوت نکنند و اقداماتی در راستای کمک به این دوشهر انجام دهند.

 

توانا در پایان تصریح کرد: این تجمع  امروز ساعت ۱۳:۳۰ در دانشگاه شیراز برگزار می شود که در پایان تجمع نامه ای که تشکل ها در این راستا آماده کرده اند، قرائت می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: