شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۰۹:۳۱
آخرین اخبار
گزارش
حضور مسئول نمایندگی در بین پایوران پلیس راه
روابط عمومی و تبلیغات
boletحضور مسئول نمایندگی در بین پایوران پلیس راه
اسفندیار احمدی نژاد
جلسه کمیته هماهنگی بسیج دانش آموزی
روابط عمومی و تبلیغات
boletجلسه کمیته هماهنگی بسیج دانش آموزی
اسفندیار احمدی نژاد
یادداشت و گفتگو
شهدای شاخص سال 1399
فرهنگی هنری ناحیه پاسارگاد:
boletشهدای شاخص سال 1399
شهید شاخص سال 1401
boletشهید سعید جعفری
شهید امین بهاری سعدی
یاد شهدا با ذکر صلوات شهید امین بهاری سعدی
boletشهید امین بهاری سعدی
کد خبر: ۶۵۶۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴
۲۸ شهريور ۱۳۹۴
فرمانده سپاه پاسارگاد از اجرای بیش از 190 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در ۴۵ عنوان در سطح این شهرستان خبر داد.
به گزارش تنویر ناحیه پاسارگاد :حسین زارعی فرمانده سپاه پاسارگاد  هفته دفاع مقدس را فرصتی مناسب برای بیان دستاوردها و اهداف در حوزه های مختلف دفاعی و سیاسی و نظامی و اقتصادی برای نسل سوم و چهارم انقلاب عنوان کرد واظهار داشت: ضرورت پاسداشت این هفته برای همگان مورد تاکید است.

وی با تاکید بر اهمیت تشریح زوایای مختلف جنگ توسط ایثارگران و جانبازان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس افزود: نسل جدید باید با ارزشهای دفاع مقدس و رشادتهای و روایتهای مردان افلاکی ایران زمین در هشت سال عشق و حماسه میهن پرستی و دفاع از کیان خود آشنا شوند.

فرمانده سپاه پاسارگاد با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس موجب اقتدار و عزت ایران در دنیا و شکوفایی و استقلال این مرز و بوم شد اظهار داشت: حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره پایمردیهای این دوران بر همگان واجب است، زیرا عزت، اقتدار و هویت ایران در دنیا مدیون ایثار و از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران است.

زارعی ادامه داد: نهادینه شدن فرهنگ دفاع مقدس اقتدار ایران اسلامی را تضمین کرده است.

وی افزود:ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاسارگاد علاوه بر کار نظامی، امورات فرهنگی را نیز عهده دار است که یکی از این کارهای فرهنگی برگزاری هفته ها و دهه هاو... است.

فرمانده سپاه پاسارگاد به تشریح برنامه‌های پیشنهادی هفته دفاع مقدس در پاسارگاد پرداخت و ابراز داشت: برنامه‌هایی در سطح پایگاه‌ها، حوزه‌ها و ناحیه در این هفته تدارک دیده شده است.

زارعی با بیان اینکه بیش از 190 برنامه در ۴۵ عنوان در هفته دفاع مقدس اجرایی خواهد شد تصریح کرد: از جمله برنامه های شاخص اجرایی در این هفته می توان به برگزاری صبحگاه مشترک، دیدار با ائمه جمعه، برگزاری دعاهای عرفه، کمیل و ندبه، گلباران مزار شهدا، مراسم آبروی کوچه ها و اقتدار محله، دیدار با خانواده شهداء، زنگ مقاومت،برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، ویزیت رایگان بیماران در سطح روستاها و مناطق کم برخوردارو ... اشاره کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: