جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۱۲:۰۲
کد خبر: ۶۵۶۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۳
فرمانده سپاه خنج در نشست خبری هفته دفاع مقدس:
سرهنگ همتی سروستانی: هفته دفاع مقدس یادآور خاطرات، آرمان ها و ارزشهای هشت ساله دفاع مقدس می باشد که همه ما باید این ایام را گرامی بداریم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تنویر خنج، سرهنگ پاسدار علی همتی سروستانی فرمانده سپاه خنج در نشست خبری با موضوع هفته دفاع مقدس ضمن تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور خاطرات، آرمان ها و ارزشهای هشت ساله دفاع مقدس می باشد که همه ما باید این ایام را گرامی بداریم.

در هفته دفاع مقدس، حدود 70 ویژه برنامه در سطح شهرستان خنج برگزار می‌ شود

وی افزود:  اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استوار و پابرجاست، مرهون زحمات حضرت امام(ره)، مجاهدت زنان و مردان ما در هشت سال دفاع مقدس و همچنین جان فشانی های شهدای بزرگواری می باشد که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا ما امروز بتوانیم با اقتدار در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم و از هستی و کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع نماییم.

فرمانده سپاه خنج با اعلام اینکه در هفته دفاع مقدس امسال حدود 70 ویژه‌برنامه در سطح شهرستان خنج برگزار می‌ گردد، گفت: ان شاءالله برنامه های هفته دفاع مقدس از روز سه شنبه 31 شهریورماه با زیارت بارگاه مطهر شهدای گمنام و تجدید میثاق مسئولین با این عزیزان آغاز می شود که پس از آن نیز راس ساعت 9 صبح رژه باشکوه نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین رژه موتوری یگان های سپاه و نیروی انتظامی در مقابل تالار شهر خواهیم داشت که حدود 50 گروهان از پایگاه های مقاومت شهری و روستایی و همچنین عزیزمان در نیروی انتظامی در این برنامه حضور خواهند داشت.

در هفته دفاع مقدس، حدود 70 ویژه برنامه در سطح شهرستان خنج برگزار می‌ شود

سرهنگ همتی سروستانی ادامه داد: در طول هفته دفاع مقدس ویژه برنامه های دیگری نیز در سطح شهرستان برگزار می شود که دیدار با خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، دیدار با ائمه محترم جمعه، نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه کمال پور، قرائت دعای عرفه از طرف ستاد شهرستان در روز چهارشنبه در جوار بارگاه مطهر شهدای گمنام و همچنین قرائت دعای کمیل و برپایی جشن عید قربان که پنج شنبه شب در جوار بارگاه شهدای گمنام برگزار می شود، از مهمترین آنها می باشد.

وی افزود: یکی از برنامه های دیگری که در این هفته برگزار می شود، همایش پیاده روی خانوادگی است که این همایش با همکاری ستاد بزرگداشت شهرستان و هیئت های ورزشی، روز جمعه از مقابل میدان شهرداری به طرف میدان شهدای گمنام برگزار خواهد شد.

در هفته دفاع مقدس، حدود 70 ویژه برنامه در سطح شهرستان خنج برگزار می‌ شود

فرمانده سپاه خنج اضافه کرد: برپایی نشست های سیاسی، همایش های هیئت عاشقان ولایت و منتظران موعود، شب خاطره و شبی با شهدا، از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در پایگاه های مقاومت می باشد. همایش مشترک فرماندهان واحدهای دانش آموزی نیز از طرف حوزه بسیج دانش آموزی برگزار خواهد شد.

سرهنگ همتی سروستانی از برگزاری دو یادواره شهید در طول هفته دفاع مقدس در سطح خبر داد و عنوان کرد: یکی از این ویژه برنامه ها، برپایی یادواره شهیده شاخص بسیج جامعه زنان می باشد که در روستای جهره برگزار می شود و دیگری یادواره شهدای پایگاهی است که در پایگاه حضرت اباالفضل(ع) روستای چاه طلا اجرا خواهد شد.

در هفته دفاع مقدس، حدود 70 ویژه برنامه در سطح شهرستان خنج برگزار می‌ شود

وی ادامه داد: یکی از برنامه های ویژه ای که در آخرین روز از هفته دفاع مقدس خواهیم داشت، همایش تجلیل از خیرین، خادمان و حامیان دفاع مقدس می باشد. ان شاءالله در قالب این ویژه برنامه که در تالار شهر برگزار می شود، از 50 نفر از عزیزانی که در طول دفاع مقدس و همچنین آن عزیزانی که بیشترین همکاری را با مجموعه بسیج و سپاه در سالهای اخیر داشته اند، تجلیل بعمل خواهد آمد.

فرمانده سپاه خنج، برگزاری اردوهای محرومیت زدایی و سرکشی به روستاهای محروم از طرف قرارگاه محرومیت زدایی سپاه شهرستان و برطرف نمودن مشکلات آنان را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس عنوان نمود.

سرهنگ همتی سروستانی همچنین از اجرای ویزیت رایگان در طول این هفته خبر داد که این برنامه با همکاری بسیج جامعه پزشکی در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: