يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۵۶:۵۴
کد خبر: ۶۵۶۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۳
سرگرد احمدی درنشست خبری هفته دفاع مقدس:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در یک نشست خبری به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان پرداخت.
به گزارش تنویردر آستانه هفته دفاع مقدس،سرگرد پاسدار غلامعلی احمدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سروستان با شرکت در یک نشست خبری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای جنگ تحمیلی در سخنانی اظهار داشت: صلابت و سرافرازی امروز ایران اسلامی در همه عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و دفاعی،مدیون رشادت ها و  جانفشانی های شهدا و مجاهدت های حضرت امام خمینی(ره) است.

 

وی در ادامه این مطلب افزود: ایمان راسخ به خداوند،بصیرت و ولایت مداری عموم مردم ایران اسلامی از یک سو و رهبری پیامبرگونه حضرت روح الله(ره) و خلف صالح اش؛ حضرت امام خامنه ای منجر به عبور مقتدرانه و توام با عزت کشتی انقلاب از همه طوفان های سهمگین و فتنه های داخلی و خارجی شده است. سرگرد احمدی در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان گفت: از مجموع بیش از 70 برنامه پیش بینی شده در طول هفته دفاع مقدس با بررسی های صورت گرفته 65 برنامه ترکیبی  در سطح شهرستان سروستان اجرا می شود.

 

رژه باشکوه یگان های نظامی و انتظامی مستقر در سروستان،رژه موتورسواران بسیجی، گلباران قبور مطهر شهدا، به صدا درآمدن زنگ ایثار و شهادت در سراسر مدارس شهرستان، تجمع بزرگ پیشکسوتان جهاد و شهادت، رونمایی از نرم افزار اندرویدی شهدای سروستان، برگزاری دعای عرفه، یادواره شهدای بخش کوهنجان، دیدار با خانواده شهدا،پیاده روی بزرگ خانوادگی، مسابقات فرهنگی- ورزشی، برپایی نمایشگاه های فرهنگی و بصیرتی، افتتاح پروژه های اقتصاد مقاومتی، نشست های روشنگری و  بصیرتی، تجلیل از دانش آموزان اردوهای جهادی و .... از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان می باشد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در ادامه سخنان خویش ضمن گلایه از برخی متولیان امور فرهنگی این شهرستان در خصوص چاپ کتاب سروقامتان سروستان گفت: علیرغم قول مساعد مسئولین اداری و فرهنگی سروستان، هنوز برخی از این دوستان همکاری شایسته ای در زمینه تامین هزینه چاپ کتاب ”سروقامتان" که به بررسی زندگی شهدای شهرستان سروستان پرداخته است، نداشته اند و امیدواریم در جهت پاسداشت یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در سطح جامعه این همکاری با سرعت بیشتری صورت گیرد.

 

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس سروستان با اعلام اینکه بیشتر برنامه مورد نظر جنبه فرهنگی و بصیرتی دارد افزود: تلاش داریم در حد توان و بضاعت موجود برنامه های امسال علاوه بر افزایش سطح کمی و کیفی با رویکردی جدید و در راستای حفظ و گسترش دستاوردهای هشت سال ایثار و مقاومت انجام شود.وی در پایان این نشست خبری ضمن دعوت از عموم مردم بصیر و ولایت مدار شهرستان سروستان جهت شرکت در برنامه های هفته دفاع مقدس تاکید کرد: ادامه راه شهدا و حرکت در مسیر ولایت تا زمان برافراشته شدن پرچم لا اله الا الله بر بلندای جهان توسط حضرت بقیه ا.... الاعظم (عج) وظیفه همه ما به عنوان میراث داران شهدایی است که با نثار خون خویش آسایش و عزت امروز ما را فراهم کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: