کد خبر: ۶۵۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
امام جمعه شهر لامرد
امام جمعه شهرستان لامرددر سالروز شروع جنگ تحمیلی ضمن تبریک این ایام گفت: همه افرادی که با انقلاب ، امام و رهبری زاویه دارند مشکلشان سیاسی است. با یک کتاب خواندن کسی نمی تواند تمام ابواب سیاست را درک کند. در قضیه فرهنگ نیز ما یک فرهنگ بیشتر نداریم آن هم فرهنگ انقلاب،فرهنگ تشیع و اسلام است.
امام جمعه شهرستان لامرددر سالروز جنگ تحمیلی ضمن تبریک این ایام گفت: خداوند به ما کشور،ملت،امام و رهبری داده که همانندی در طول تاریخ در آن دیده نشده است.
وی ادامه داد: مسئله انقلاب خودش یک چیز استثنایی است و  دستاوردها و نیروهایی که باعث این پیشرفت شدند نیز یک استثنا هستند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان بیان داشت: ما امروز در مقابل امام زمان(عج) و در مقابل امام(ره) و رهبری به حمدلله توانسته ایم به خوبی انجام وظیفه کنیم. اما تکلیفی که ما الان داریم باید انقلاب، جنگ و فرمایشات امام (ره) و مقام معظم رهبری را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

مسئله سیاست و فرهنگ را دو تهدید کنونی برای کشور

حجت الاسلام شهیدی  مسئله سیاست و فرهنگ را دو تهدید کنونی برای کشور بیان نمود و اظهار داشت: همه افرادی که  با انقلاب ، امام و رهبری زاویه دارند مشکلشان سیاسی است. با یک کتاب خواندن کسی نمی تواند تمام ابواب سیاست را درک کند. در قضیه فرهنگ نیز ما یک فرهنگ بیشتر نداریم آن هم فرهنگ انقلاب،فرهنگ تشیع و اسلام است.

امام جمعه شهرستان لامرد جنگ را دارای موهبت های  بسیاری دانست و گفت: اولین ارزش جنگ این بود که ترس را از دل بچه ها و حتی کودکان ما برداشت و دومین آن، جنگ، خط بطلانی بر روی همه گروهها و گروهک های معاند کشید.

مسئله سیاست و فرهنگ را دو تهدید کنونی برای کشور

حجت الاسلام شهیدی امام جمعه شهر لامرد شهدا را سرمایه های بزرگی برای انقلاب دانست که باعث اتحاد و انسجام در بین مردم می شوند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان در پایان بیان داشت:برای بهتر خدمت کردن و رفع سختی های کار باید ارتباطمان را با خدا تنگاتنگ کنیم و برای این کار اولین مسئله نماز اول وقت و نماز شب است.

مسئله سیاست و فرهنگ را دو تهدید کنونی برای کشور
نام:
ایمیل:
* نظر: