پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۳۰:۴۷
آخرین اخبار
گزارش
حضور مسئول نمایندگی در بین پایوران پلیس راه
روابط عمومی و تبلیغات
boletحضور مسئول نمایندگی در بین پایوران پلیس راه
اسفندیار احمدی نژاد
جلسه کمیته هماهنگی بسیج دانش آموزی
روابط عمومی و تبلیغات
boletجلسه کمیته هماهنگی بسیج دانش آموزی
اسفندیار احمدی نژاد
یادداشت و گفتگو
شهدای شاخص سال 1399
فرهنگی هنری ناحیه پاسارگاد:
boletشهدای شاخص سال 1399
شهید شاخص سال 1401
boletشهید سعید جعفری
شهید امین بهاری سعدی
یاد شهدا با ذکر صلوات شهید امین بهاری سعدی
boletشهید امین بهاری سعدی
کد خبر: ۶۵۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰
۳۱ شهريور ۱۳۹۴
اولین روز از هفته دفاع مقدس در حالی برگزار شد که نیروهای نظامی و انتظامی پاسارگاد و روسای ادارات با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.
اولین روز از هفته دفاع مقدس در حالی برگزار شد که نیروهای نظامی و انتظامی پاسارگاد و مسئولان ادارات با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

این مراسم که در محل دفتر امام جمعه شهرستان پاسارگاد برگزار شد، حسین زارعی فرمانده سپاه پاسارگاد طی سخنانی ضمن تشریح برنامه های اجرایی هفته دفاع مقدس، اولین روز از آغاز این هفته را روز «نیروهای مسلح، سلحشوری و پایمردی» عنوان کرد و گفت: برگزاری یادواره شهدا،  نشست های بصیرتی، مسابقات ورزشی و برپایی ایستگاه های صلواتی، اعزام راویان فتح به مساجد و مدارس برای خاطره گویی دوران دفاع مقدس، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، بازدید از نمایشگاه فرهنگی، نشست بصیرتی در راستای بصیرت افزایی نیرو های بسیج و ... از جمله برنامه های این هفته سپاه ناحیه پاسارگاد است.

مرتضی وصالی فرماندار پاسارگاد در ادامه این مراسم، هفته دفاع مقدس را مظهر ایستادگی و اقتدار نیروهای مقاومت و نیروهای مسلح و همچنین آزادی دین بر کفر عنوان کرد و افزود: هفته دفاع مقدس نشان از مقاومت ظلم در برابر ظالم است که این امر امروزه در کشور سوریه و عراق و یمن صدق می کند که با نیروهای مقاومت در برابر استکبار جهانی و دیگر کفار منطقه مقاومت کرده و دین و اعتقاد عمیق خود را به رخ دشمنان اسلام کشیده اند.

حجت الاسلام طالبی نژاد امام جمعه پاسارگاد نیز گفت: نباید فکر کرد که رزمندگان اسلام در دوران 8 سال دفاع مقدس از فکر و دینی کم عمق بهره مند بودند، چرا که دکتر شهید چمران، شهید باکری، شهید همت، شهید کاوه، شهید جهان آرا و ... همه نخبگان و روشنفکران ایران اسلامی بودند که عزت در کنار معنویت و دین داری و اثبات اسلامیت را به ذلت در کنار تحصیل و دانش ترجیح دادند.

طالبی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر فعالیت جوانان بخصوص بسیج در فضای مجازی خاطر نشان کرد: امروزه هجمه های فرهنگی و اقتصادی و دینی کشورهای غربی بر ایران اسلامی به ما ثابت کرده است که در مقابله با این هجمه ها باید فضای مجازی را اختیار کرد، چرا که فعالیت در این عرصه و تولید محتوا توسط بسیج، قطعاَ در خنثی سازی تفکرات غربی در افکار جوانان موثر و مفید خواهد بود.

طنین پاسارگاد، در ادامه، مراسم غباروبی مزار شهدای پاسارگاد و همچنین رژه خودرویی توسط نیروهای مسلح در سطح این شهر برگزار شد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: