آخرین اخبار
کد خبر: ۶۵۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳
به همت گروه جهادی شهید چمران شیراز صورت گرفت؛
گروه جهادی دانشجویی شهید چمران شیراز با حضور در روستاهای توکل آباد و پیر حسینی بخش دشمن زیاری اقدام به خدمترسانی به اهالی این مناطق کرد.

دانشجویان در قالب گروه جهادی شهید چمران وابسته به دفتر بسیج دانشجویی شهید چمران شیراز با حضور در روستاهای توکل آباد و پیرحسینی بخش دشمن زیاری شهرستان ممسنی خدمترسانی به اهالی مناطق را در دستور کار خود قرار دادند.

میلاد بصیرت مسئول گروه جهادی دانشجویی شهید چمران شیراز در جمع اهالی روستاهای توکل آباد و پیرحسینی و دانشجویان جهادگر مستقر در این مناطق اظهار داشت: دانشجویان از نقاط مختلف استان باشعار خودسازی، خودباوری و دوری از رزائل اخلاقی برای خدمترسانی به مناطق محروم در این روستاها مستقر شدند.

وی با بیان اینکه در اردوی جهادی دانشجویی گروه شهید چمران شیراز، دانشجویان در عرصه های فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، درمانی و عمرانی به روستاهای هدف ارائه خدمات کردند افزود: حفر تعداد  8 حلقه چاه، ساخت سرویس بهداشتی و حمام برای نیازمندان و مددجویان تحت پوشش کمیته ،ساخت سردرب حیاط و رنگ آمیزی درب مدرسه و مسجد در روستا از اقدامات عمرانی این گروه جهادی بود.

مسئول گروه جهادی دانشجویی شهید چمران شیراز با بیان اینکه در اردوی جهادی امسال آموزش قرآن، معارف اسلامی و احکام، مشاوره های مذهبی و اجتماعی، نمایش فیلم و مستند، کارگاه های کارآفرینی، اقتصادمقاومتی، جنگ نرم در روستاهای مشخص شده اجرا کردیم ادامه داد: برگزاری برنامه شب خاطره باشهدا به همراه دیدار با خانواده معظم شهیدان روستا، مسابقات و جشنواره فرهنگی، اردوی فرهنگی ویژه نوجوانان و جوانان روستا، برنامه های ورزشی، آموزش مسائل بهداشتی و درمانی ویژه بانوان و کودکان، پالایش سلامت اهالی روستا توسط تیم پزشکی و همچنین معاینه طیور و دام توسط تیم دامپزشکی، مسائل بهداشت و تولید مواد غذایی، آموزش هنرهای تجسمی و مشاغل خانگی، دیوارنویسی و… از دیگر برنامه های گروه جهادی شهید چمران در روستاهای توکل آباد و پیرحسینی بود.

بصیرت اضافه کرد: یادواره ای به مناسبت بزرگداشت و زنده نگه داشتن یاد شهدا با حضور اهالی روستاها و مسئولان برگزار شد.

وی با بیان اینکه برای بررسی مشکلات مردم روستاها، مسئولان شهرستان ممسنی را به بخش دشمن زیاری دعوت کردیم گفت: مسئولان با حضور در این روستاها از نزدیک مشکلات اهالی را بررسی کردند و برای رفع آن ها برنامه هایی نیز در دستور کار خود قرار دادند.


 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: