شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۰۴:۰۱
کد خبر: ۶۵۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
سرگرد امیری:
سرگرد امیری در جلسه فرماندهان پایگاه های حوزه 8 ادارات ثامن الائمه بیان داشتند: دفاع مقدس ،ریشه پرافتخارترین دستاوردها برای نظام است
جلسه فرماندهان پایگاه های حوزه 8 ادارات ثامن الائه، یکی از حوزه های سپاه ناحیه بقیةا...(عج) شیراز در سالن جلسات اداره غله با تلاوت آیاتی از کلام ا... مجید برگزار گردید. در ابتدای این جلسه فرازی از وصیت نامه شهید همت قرائت و سپس سرگرد امیری فرمانده حوزه ضمن خیر مقدم و تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و عید سعید قربان پیرامون ولایت مداری،ارتقاع دینی و سیاسی و همچنین دشمن شناسی،بیداری اسلامی و روحیه استکبار ستیزی به اختصار برای فرماندهان نکاتی را بیان داشتند..ایشان شروع دفاع مقدس را تولد معنوی برای ملت ایران دانست و ادامه داد :همه جای دنیا رسم بر این است که تولد مولود مبارک را جشن می گیرند و دفاع مقدس برای ملت ایران مولودی مبارک بود که در هشت سالگی مادر و اساس پرافتخارترین ویژگی ها و دستاوردهای ایران اسلامی شد.
در ادامه دستورالعمل های ابلاغی هفته دفاع مقدس تبیین و از نظرات و پیبشنهاد های دیگر فرماندهان در راستای تعالی بخشیدن برنامه ها استفاده گردید.
لازم به ذکر است که مهمترین موارد تصمیم گرفته شده در این جلسه عبارتند از:
1-پایگاه مقاومت فنی و حرفه ای یادواره شهدای ادارات تحت پوشش حوزه را در سالن مجموعه خود برگزار نماید.
2-پایگاه مقاومت بنیاد شهید مراسم پرفیض دعای عرفه را در گلزار شهداء برگزار نماید.
3-دیدار چهره به چهره عموم بسیجیان دادگستری با ریاست کل دادگستری استان فارس توسط پایگاه دادگستری صورت پذیرد.
4-فرمانده پایگاه مقاومت اداره زندان های استان تدبیری بیندیشد که حجت الاسلام و المسلمین انجوی و فرمانده محترم پایگاه ناحیه بقیةا...(عج) شیراز جهت دیدار و سخنرانی در زندان حضور یابند.
نام:
ایمیل:
* نظر: