آخرین اخبار
کد خبر: ۶۶۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۱
مسئول بسیج دانشجویی لارستان:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های لارستان گفت: جنگ‌ها مظهر بداخلاقی هستند و فقط دفاع مقدس بود که زمینه‌های رشد را فراهم کرد.

هاشم پیش بین در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه های لارستان با بیان اینکه رزمندگان اسلام با استقامت و پایداری در دوران هشت سال دفاع مقدس درس مقاومت به مردم غزه، لبنان و سوریه دادند اظهار داشت: همه جنگ‌ها مظهر بداخلاقی هستند و فقط دفاع مقدس بود که زمینه‌های رشد را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه خاطرات بسیاری از دوران  دوران دفاع مقدس وجود دارد که همگی سرشار از فداکاری هستند افزود: برای انجام فعالیت فرهنگی  باید تلاش کنیم که کارکردهای دفاع مقدس را به خوبی فراهم کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های لارستان  به بخش نظامی دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این بخش توفیقاتی را برای جمهوری اسلامی ایران به همراه داشته است چراکه در هشت سال دفاع مقدس دشمن به کشوری حمله کرد که با توجه به شرایط آن انسجام نظامی نداشت اما همین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای خودجوش مردمی بسیج توانست در برابر دشمن بایستد.

پیش بین اضافه کرد: منظر دوم دفاع مقدس، بروز اخلاق‌ها و رفتارهایی است که در رزمندگان دیده می شد.

 وی با اشاره  به برنامه‌های بسیج دانشجویی لارستان در هفته دفاع مقدس بیان داشت: غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهرشهدا، دیدار با خانواده‌ شهدا، برگزاری مراسم بزرگ دعای عرفه در جوار شهدای گمنام، برگزاری مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس با نام پرواز لاله ها  و ... از جمله فعالیت های ما در این هفته است.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: