يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۰۶:۴۶
کد خبر: ۶۶۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷
حجت الاسلام و المسلمین جعفری:
حجت الاسلام و المسلمین جعفری در برنامه ای که به مناسبت هفته دفاع مقدس در مسجد ایلخانی برگزار گردید فرمود:دفاع مقدس ملت ایران برگرفته از مکتب عاشورایی بود

برنامه ای به مناسبت هفته دفاع مقدس به همت پایگاه فاطمة الزهراء(س) حوزه نجمه یکی از حوزه های تابع سپاه ناحیه بقیةا...(عج) شیراز در مسجد ایلخانی برگزار گردید.در این مراسم حاج آقا جعفری در خصوص رشادت های رزمندگان اسلام در طول 8 سال دفاع مقدس فرمودند: دفاع مقدس، واژه اي است که به جنگ تحميلي حزب بعث عراق عليه جمهوري اسلامي ايران اطلاق مي شود. شروعي که براي خاتمه آن هشت سال مردان غيور و زنان شيردل ايران زمين با ايمان، ولايتمداري، بصيرت و شهادت طلبي، همزمان با دنيايي از کفر و استکبار جنگيدند و هزاران شهيد و جانباز تقديم انقلاب کردند؛ اما وجبي از خاک ميهن را حتي براي لحظه اي زير چکمه هاي دشمن غاصب تحمل نکردند..

ایشان بیان داشتند:جنگي که براي ما دفاع مقدس و دفاعي که از ديد رهبر کبير انقلاب اسلامي "نعمتي بزرگ" بوده و هست. نکته مهم در تفاوت گراميداشت ياد و خاطره هشت سال دفاع مقدس با ساير وقايعي که در کشورهاي ديگر رخ داده، اين است که اساساً هرکشوري پايان جنگ و يا هر بحراني را گرامي مي دارد اما در کشور ما شروع جنگ تحميلي گرامي داشته مي شود.

وي در پایان از دو جهت، گراميداشت دفاع مقدس را مهم ارزيابي مي کند و مي گويد: در داخل کشور نسل جوان با گوشه اي مهم و تأثيرگذار از تاريخ معاصر ايران آشنا مي شوند. تاريخي که سراسر غرور و حميت و ايستادگي در برابر ابرقدرت ها و استکبار جهانی است و از طرف ديگر جامعه جهاني هوشيار مي شود که حافظه تاريخي ملت ايران، هنوز زنده و پوياست و تا زماني که دشمنان نظام و اسلام، دست از فتنه گري برنداشته اند، دفاع مقدس ما همچنان ادامه دارجهاني است .




 


نام:
ایمیل:
* نظر: