آخرین اخبار
کد خبر: ۶۶۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۶
بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز:
بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در حمایت از تحصن حجت الاسلام عمارلو همراه با خانواده خود روبروی مجلس شورای اسلامی بیانیه ای صادر کرد.
بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در بیانیه ای از متحصنین برجام در مقابل مجلس حمایت کرد. متن بیانیه به شرح زیر است :

"آمریکا شیطان بزرگ است ."

امام خمینی (ره)

در روزهایی که جهان در حال عبور از یک پیچ سخت تاریخی است اهمیت حرکات و فعالیت های جنبش های دانشجویی بسیار بیشتر از گذشته است . در این راستا توجه و زنده نگه داشتن آرمان های اصلی جریان دانشجویی از جمله آمریکا ستیزی و حفظ منافع ملت ایران در تمامی عرصه ها باید سرلوحه فعالیت جریان های دانشجویی قرار بگیرد .

تحصنی که این روزها برای حفظ منافع ملی و جلوگیری از عادی شدن روابط جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام با آمریکای ظالم به عنوان شیطان بزرگ در مقابل مجلس شورای اسلامی شکل گرفته است را می توان به عنوان یکی از حرکات بزرگ و ارزشمند جریان حزب اللهی در سال های اخیر ارزیابی و به آن افتخار کرد .

به نظر می رسد که نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دولت مردان می بایست این اتفاق بزرگ را قدر بدانند و خواسته دلسوزان انقلاب اسلامی که حقیقتا حافظان کشور هستند را بر آورده سازند .

همچنین مسئولینی که دشمنی شیطان بزرگ ، آمریکا را از یاد برده اند این اتفاق را غنیمت شمرده و حرف عموم جامعه را بشنوند و از تلاش پوچ برای همسو شدن با شیطان بزرگ دست بردارند .

در پایان بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز حمایت کامل خود را از این تحصن اعلام میدارد و برای دست اندر کاران آن آرزوی توفیق و سربلندی دارد .

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: