دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۱۷:۱۱
آخرین اخبار
گزارش
حضور مسئول نمایندگی در بین پایوران پلیس راه
روابط عمومی و تبلیغات
boletحضور مسئول نمایندگی در بین پایوران پلیس راه
اسفندیار احمدی نژاد
جلسه کمیته هماهنگی بسیج دانش آموزی
روابط عمومی و تبلیغات
boletجلسه کمیته هماهنگی بسیج دانش آموزی
اسفندیار احمدی نژاد
یادداشت و گفتگو
شهدای شاخص سال 1399
فرهنگی هنری ناحیه پاسارگاد:
boletشهدای شاخص سال 1399
شهید شاخص سال 1401
boletشهید سعید جعفری
شهید امین بهاری سعدی
یاد شهدا با ذکر صلوات شهید امین بهاری سعدی
boletشهید امین بهاری سعدی
کد خبر: ۶۶۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴
به مناسبت هفته ناجا:
صبحگاه مشترک با حضور پرسنل نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و مسئولان شهرستان همزمان با سراسر کشور در فرماندهی انتظامی پاسارگاد برگزار شد.

به گزارش طنین پاسارگاد،در نخستین روز از هفته نیروی انتظامی آیین صبحگاه مشترک همزمان با سراسر کشور با حضور  مسئولان  شهرستان، پرسنل نیروی انتظامی و سپاه در پاسارگاد برگزار شد.


حجت الاسلام علی طالبی نژاد امام جمعه پاسارگادضمن تبریک هفته ناجا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: امنیت امروز ایران اسلامی مرهون خدمات ارزشمند و تلاش های شبانه روزی نیروی های خدوم انتظامی و نظامی است و در ادامه نیروی انتظامی را از مردمی ترین نهادهای نظامی برشمرد و مهمترین شاخصه این نیرو را حرکت در راستای رفع نیازهای انتظامی و امنیتی آحاد ملت دانست

وی گفت: ناجا این افتخار بزرگ را دارد که پاسدار ارزش های الهی، انسانی، امنیت و آرامش مردم است

طالبی نژاد با بیان اینکه نیروی انتظامی از مردم است و مسولیت ایجاد نظم و امنیت را دارد، گفت: رفتار و عملکرد پلیس در جهت تکریم مردم است و جامعه نیز با رعایت قوانین و هنجارهای اجتماعی نظم و امنیت را نهادینه می کند.


وی تصریح کرد: مردم و جامعه هم همواره قدردان زحمات نیروی انتظامی هستند و نیروی انتظامی در کنار سایرین و خصوصا نیروهای مسلح این انقلاب و امنیتی را که به برکت امام (ره) و مقام معظم رهبری به دست آمده است حفظ کنند.

امام جمعه پاسارگاد مردم را ولی‌نعمت مسئولان خواند و بیان کرد: تمام مسئولان باید خادم ملت بزرگ ایران باشند و زمینه ارتقای رفاه، معیشت و توسعه بیشتر مردم در جامعه فراهم شود.

کرم الله گودرزی فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد در این آیین گفت: شعار امسال هفته ناجا، به نام " اقتدار پلیس، امنیت و آرامش " نامگذاری شده که برای تحقق آن باید گام برداشت.


گودرزی افزود: پلیس با تلاش جهادی خود در انجام، ماموریت های محوله سعی در کارآمدی و اقتدار بیشتر دارد.


وی اضافه کرد: هفته نیروی انتظامی، فرصت مناسبی برای ارتباط و تعامل بیشتر کارکنان ناجا و مردم و مسوولان است.


فرمانده اتظامی پاسارگاد تصریح کرد: پلیس زمانی در عرصه امنیت اجتماعی مقتدر ظاهر می شود که با هوشمندی و درک درست از الزامات و دستیابی به سازمانی کارآمد و توانمند، از تمام عناصری که از او یک پلیس توانمند می سازد، بهره گیرد.

 

 






نام:
ایمیل:
* نظر: