کد خبر: ۶۶۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷
اخبار کوتاه از ورزش شهرستان ها / لامرد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس به مناسبت هفته تربیت بدنی و عید غدیر خم چهار برنامه ورزشی جذاب در شهرستان لامرد برگزارشد.

*همایش پیاده روی در لامرد به مناسبت هفته تربیت بدنی و عید غدیرخم برگزارشد.
این پیاده روی از سالن ورزشی شهید نعیمی آغاز شد و به طرف حسینیه اعظم حضرت زینب (س) به مسافت 3 کیلومتر و با حضور بیش از 1000 نفرشرکت کننده ادامه یافت.
درپایان مراسم به قید قرعه به 16نفر از حاضران کارت هدیه ،کمک هزینه عتبات و وسایل ورزشی اهداء شد.
* مسابقات بدمینتون بانوان با حضور 27 نفر ودر تمامی رده های سنی در لامرد برگزارشد.
دررده خردسالان، مرضیه صفری ،حورا باسردویی، فاطمه علی نژاد ، مبینا رجبی ، زینب نیکرو، دررده نوجوانان، زینب حمزوی ،خدیجه روستا ، مرضیه صفری ،سحر رسولی ، مریم صفری ، دررده جوانان ،خدیجه روستا ،مریم صفری ، فاطمه صفری ، فاطیما محمودی و زینب حمزوی و دررده بزرگسالان به عنوان اعضاء تیم شهرستان انتخاب شدند.
* جشن بادبادک ها در لامرد برای نوجوانان زیر 16 سال در زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب لامرد با حضور بیش از 150 کودک و خانواده های آنان برگزار شد.
در این جشن ابتدا به کودکان و نوجوانان حاضر در سالن بادبادک ها به پرواز در آورده و پس از آن مسابقه دو بین تمامی بچه ها برگزار شد و در پایان نیز به تعداد 12 نقر از برندگان این مسابقه دو جوایزی اهدا شد.
* مسابقه رایانه‌ای زیرنظرکمیته رایانه ای هیئت ورزشهای همگانی بامسئولیت مهدی فتحی درمحله حسین آباد برگزارشد.
در این دوره از مسابقات تعداد 20 نفربالای 16 سال و 10 نفرزیر 16 سال شرکت کردند و طی 7 روز به رقابت با یکدیگر پرداختند.
درپایان احسان ایرانی، رضاشولی زاده، یوسف رحیمی و علیرضا اسفندیاری عنوان نفرات برتر دررده های مختلف سنی شدند و جوائزی به رسم یادبود به آنها اهدا شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: