آخرین اخبار
کد خبر: ۶۶۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
استاد دانشگاه شیراز:
استاد دانشگاه حقوق دانشگاه شیراز گفت: ما مخالف رابطه برقرار کردن با دنیا و دیگرکشورها نیستیم؛ اما مخالف رابطه دوستی با گرگ‌صفتانیم.

تحصن دانشجویان شیرازی در مقابل دفتر وزارت امور خارجه روز گذشته با حضور جمع زیادی از دانشجویان به همراه اساتید دانشگاه شیراز برگزار شد.

 


وقتی دشمن با روحیه استکباری پیش می رود دست دوستی با او بیجاست


حجت السلام تجرد، امام جمعه سابق شهرک های شمال غرب شیراز در جمع دانشجویان متحصن بیان کرد: وقتی دشمن با روحیه استکباری در حال پیش روی است، دست دوستی با اوبی جاست.

 

وی گفت: ما خواستار پیشرفت دولت وکشور مان در همه زمینه ها هستیم ،ولی قرارنیست که تمام رفتار این دولت را تایید کنیم.

 


تجرد بیان داشت: با توجه به رفتارهای آمریکا در این سی و چند سال مشخص است، جمهوری اسلامی را به عنوان یک کشور سرسپرده می خواهد.

 

وی بیان کرد: حج را نمی توان تعطیل کرد؛ اما باید فکری به حال کارشکنی های آل سعود کرد، مسئله منا نشان داد که آل سعود با شیعه و اسلام مخالف است.

 

 

مگر قرار نبود عزت با پاسپورت ایرانی بازگردد


غلامرضا صفرپور، استاد علوم سیاسی دانشگاه آزاد شیراز در جمع دانشجویان متحصن بیان کرد: قرار بود عزت به پاسپورت ایرانی بازگردد؛ اما چرا اکنون و در حادثه منا و وقتی وزیر امور خارجه در خواست ملاقات با حکام عربی را می کند به راحتی این خواسته رد می شود.


وی گفت: این حادثه قلب ملت ایران را جریحه دار کرد، آل سعود قصد شیعه کشی و ایران هراسی را دارد.


این استاد دانشگاه در ادامه بیان کرد: اگر دولتمردان تصور می کند با این رفتارها می توانند مجلس و خبرگان رهبری را تحت اشعاع قرار دهند، سخت در اشتباهند.


وی تصریح کرد: یک نماینده انقلابی نباید در موضوعی به این مهمی این همه منفعلانه برخورد کند، بگذارید در اذهان ملت از این دولت خاطرات و یادخوشی برجای بماند.

 


ما مخاف با رابطه دوستی با گرگ صفتان هستیم

 

همچنین ایزدی، استاد دانشگاه حقوق دانشگاه شیراز در جمع دانشجویان متحصن شیرازی بیان کرد: ما مخالف رابطه برقرار کردن با دنیا و دیگرکشورها نیستم؛ اما مخالف رابطه دوستی با گرگ صفتانیم.


وی بیان کرد: اگر دولت پشوانه مردم را می خواهد، باید گوش به فرمان رهبر انقلاب باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: