شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۴۶:۱۸
آخرین اخبار
گزارش
حضور مسئول نمایندگی در بین پایوران پلیس راه
روابط عمومی و تبلیغات
boletحضور مسئول نمایندگی در بین پایوران پلیس راه
اسفندیار احمدی نژاد
جلسه کمیته هماهنگی بسیج دانش آموزی
روابط عمومی و تبلیغات
boletجلسه کمیته هماهنگی بسیج دانش آموزی
اسفندیار احمدی نژاد
یادداشت و گفتگو
شهدای شاخص سال 1399
فرهنگی هنری ناحیه پاسارگاد:
boletشهدای شاخص سال 1399
شهید شاخص سال 1401
boletشهید سعید جعفری
شهید امین بهاری سعدی
یاد شهدا با ذکر صلوات شهید امین بهاری سعدی
boletشهید امین بهاری سعدی
کد خبر: ۶۷۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
۷ مهر ۱۳۹۴
فرمانده سپاه پاسارگاد اظهار داشت: بسیج جامعه پزشکی پاسارگاد هرساله با اعزام پزشکان به مناطق محروم و با هدف خدمت رسانی گام مثبتی در راستای سلامت بر می دارد.
به مناسبت هفته دفاع مقدس و به همت بسیج جامعه پزشکی و بسیج سازندگی سپاه ناحیه پاسارگاد وبا همکاری شبکه بهداشت ودرمان پاسارگاد یک تیم پزشکی به منطقه محروم روستاهای مبارک آباد،احمد آباد،رکن آباد وشهرک وحدت دهستان سرپنیران شهرستان پاسارگاد اعزام شد و جمعی از مردم این منطقه توسط دکتر نکویی مورد معاینه و  ویزیت رایگان قرار گرفتند.

حسین زارعی فرمانده سپاه پاسارگاد اظهار داشت:بسیج جامعه پزشکی پاسارگاد هرساله با اعزام پزشکان به مناطق محروم و با هدف خدمت رسانی گام مثبتی در راستای سلامت بر می دارد.

وی تصریح کرد: به منظور ویزیت رایگان مناطق محروم شهرستان ،بسیج جامعه پزشکی پاسارگاد اقدام به اعزام یک اکیپ پزشکی به منطقه  محروم دهستان سرپنیران کرد.

زارعی افزود: در این اقدام خداپسندانه جمعی از جمعیت روستایی این منطقه توسط پزشک تحت معاینه قرار گرفتند و به صورت رایگان ویزیت و درمان شدند.

فرمانده سپاه پاسارگاد ضمن تشکر از همکاری برخی از دست اندرکاران این برنامه بیان داشت: حمایت مالی و تهیه دارو در این اعزام با کمک شبکه بهداشت ودرمان  شهرستان پاسارگاد صورت پذیرفت.

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: