آخرین اخبار
کد خبر: ۶۷۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۴
دانشجویان شیرازی شرکت کننده در تجمع:
دانشجویان شرکت کننده در تجمع در ادامه بیانیه خود یادآور شده اند: مسئله مهم دیگر این روز ها ، عقب نشینی غیر قابل پذیرش تیم مذاکره کننده از حقوق مسلم ملت ایران در برجام و باز گذاشتن راه های نفوذ و فشار بر ملت مقتدر و مظلوم ایران است که انتظار جدی می رود اصلاح گردد.
تجمع دانشجویان دانشگاه های شیراز در اعتراض به انفعال دستگاه دیپلماسی در قبال حادثه منا و همچنین دست دادن وزیر امور خارجه با رئیس جمهور آمریکا برگزار شد.
در این تجمع بیانیه ای نیز قرائت شد که در بخشی از آن آمده است: امروز که با عنایات ویژه حضرت ولی عصر (عج) و رهبری الهی حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) و پافشاری ملت ایران برآرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی ؛ جمهوری اسلامی ایران در موقعیتی بسیار حساس و تاریخی قرار گرفته است ، عده ای کوته نگر و نا امید به نام تدبیر و امید دم از سازش و مذاکره با شیطان بزرگ می زنند و متوجه سخن مولایشان نیستند که چند قدم بیشتر تا پیروزی نمانده است .

این بیانیه می افزاید: اینان کسانی اند که مشی انقلابی شان را از یاد برده اند و از امام خاطره های خود ساخته تعریف می کنند و فراموش کرده اند که امام امت می فرمود : «آری، اگر ملت ایران از همه اصول و موازین اسلامی و انقلابی خود عدول كند و خانه عزت و اعتبار پیامبر و ائمه معصومین - علیهم السلام - را با دستهای خود ویران نماید، آن وقت ممكن است جهانخواران او را به عنوان یك ملت ضعیف و فقیر و بی فرهنگ به رسمیت بشناسند، ولی در همان حدی كه آنها آقا باشند ما نوكر، آنها ابرقدرت باشند ما ضعیف، آنها ولی و قیم باشند ما جیره خوار و حافظ منافع آنها، نه یك ایران با هویت ایرانی – اسلامی» .

دانشجویان شرکت کننده در تجمع در بخش بخش دیگری از بیانه خود تصریح کرده اند: طنز تلخ داستان آن جاست که این ساده لوحان کوته فکر دلیل اصلی دشمنی دشمنان ما را از یاد برده اند و گمانشان بر این است که «اگر فلان حرف را نزنیم یا فلان کار را نکنیم و ملاحظه‌ی دشمن را بکنیم، دشمنی‌ها کم می‌شود .» و حال آن که امام عظیم الشان ما فرمودند : «كسی تصور نكند كه ما راه سازش با جهانخواران را نمی دانیم. ولی هیهات كه خادمان اسلام به ملت خود خیانت كنند!».

در ادامه این بیانیه آمده است: همانگونه که امام ما فرمود مکتب ما مکتب مبارزه است و ما عقب نشینی از حقوق محرومان و مستضعفان جهان را به هیچ قیمتی نخواهیم پذیرفت و به سمت شیطان بزرگ دست سازش و دوستی دراز نخواهیم کرد و آنانی که چنین کنند با مشت پولادین دلسوزان اسلام و ایران و انقلاب مواجه خواهند شد .

دانشجویان دانشگاه های شهر شیراز در ادامه بیانیه خود خاطرنشان کرده اند:: داغ دیگری که این روز ها بر دل ما نهاده شده است از آتش حماقت و بی کفایتی آل سعود خائن سرچشمه  می گیرد و در این میانه ما این فریاد را به کجا بریم که آل سعود ؛ این اشغال کننده حریم الهی عید مسلمانان را به عزا تبدیل ساخت و از هیچ یک از مدعیان حقوق بشر و شیوخ شکم باره کشورهای حاشیه خلیج فارس صدایی بر نخاست که اگر غیرت عربی و نه اسلامی هم می داشتند با این موضوع به گونه ی دیگری برخورد می کردند ؟ به گمان ما امروز سکوت مسلمانان و بی عرضگی آل سعود کار را بدان جا رسانده است که "حرم، حرم است اما نه برای ناس، كه برای امریكا! و كسی كه به امریكا لبیك نگوید و به خدای كعبه رو آورد سزاوار انتقام خواهد شد."

این بیانیه می افزاید: چرا دستگاه دیپلماسی دولت تدبیر و امید که این همه شعار عزت سر می دهد این همه منفعلانه وارد میدان شده است و چرا برای رهایی حرم امن الهی از دست متحدین شیطان بزرگ تلاش نمی کند؟

دانشجویان شرکت کننده در تجمع در ادامه بیانیه خود یادآور شده اند: مسئله مهم دیگر این روز ها ، عقب نشینی غیر قابل پذیرش تیم مذاکره کننده از حقوق مسلم ملت ایران در برجام و باز گذاشتن راه های نفوذ و فشار بر ملت مقتدر و مظلوم ایران است که انتظار جدی می رود اصلاح گردد، ما اعلام می داریم که آماده ایم تا عقب نشینی خواص بی بصیرت را جبران نماییم .

دانشجویان دانشگاه های شهر شیراز در پایان ضمن آمادگی برای حضور در تمام عرصه های انقلاب اعلام کردند: به روح امام خمینی (ره) و شهدای عظیم الشان انقلاب اسلامی و همه آزادگان تاریخ درود می فرستیم و ضمن تجدید بیعت با امام خامنه ای ، این نائب برحق بقیة الله الاعظم (ارواحنا لتراب مقدمه فداه) آمادگی خود را برای حضور در تمام عرصه هایی که انقلاب از ما طلب می کند را اعلام می نماییم .

نام:
ایمیل:
* نظر: