کد خبر: ۶۷۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۳
اخبار کوتاه از ورزش شهرستان ها / جهرم
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برنامه های فرهنگی ورزشی متنوعی در شهرستان جهرم برگزار شد.

*به منظور زنده کردن یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس اعضاء هیأت ورزش های جانبازان و معلولین این شهرستان به همراه ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم از قبور مطهر شهدا واقع در قبرستان رضوان جهرم بازدید بعمل آورده و پس از فاتحه خوانی با گذاشتن شاخه گل یاد و خاطره این بزرگ مردان را زنده نگاه داشتند.

* مراسم جنگ شادی با همکاری هیأت ژیمناستیک شهرستان جهرم با حضور پرشور تماشاچیان ، هیأت های ورزشی و جامعه ورزش شهرستان برگزار گردید .
*همایش پیاده روی خانوادگی با حضور بیش از 400 نفر شرکت کننده از جامعه ورزش و مسئولین شهرستان از مسیر مرکز اورژانس تا پارک کوهسار برگزار شدو در پایان پس از پیموندن مسیر ضمن اجرای مراسم زیارت عاشورا به شرکت کننده به قید قرعه جوایزی اهداء گردید.

*مراسم جشن بمناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی توسط هیأت ورزش نابینایان و کم بینایان و با حضور خانواده ورزشی نابینایان و کم بینایان برگزار گردید.

این مراسم با قرائت قرآن و سرود جمهوری اسلامی آغاز و پس از سخنرانی ریاست اداره ورزش و جوانان و همچنین رئیس هیأت مربوطه، برنامه هایی از قبیل اجرای موسیقی توسط نابینا ، مسابقه گلبال نابینایان، برنامه های طنز و شاد ورزشی، مداحی برگزار گردید.

*استاژ فنی تکواندو با حضور غلامرضا تزنان سرمربی تیم جوانان و بزرگسالان ، مسئول کمیته نخبه پروری و استعدادیابی استان فارس و دارای دان 7 مربیگری بین المللی و همچنین مریم خدابنده عضو تیم ملی تکواندو بانوان و قهرمان جهان، المپیک و آسیا ، به منظور ارتقاء سطح فنی مربیان آقایان و بانوان این شهرستان برگزار شد.

در پایان این دوره مراسمی با حضور ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان از این دو مربی تقدیر به عمل آمد و به مربیان شرکت کننده در این دوره گواهی حضور اعطاء گردید.

*همایش اسب های اصیل شهرستان جهرم با حضور 50 نفر شرکت کننده از باشگاه های سوارکاری سطح شهرستان و با حضور پرشور تماشاگران علاقمند به این رشته ورزشی و همچنین مسئولین شهر و جمعی از پیشکسوتان برگزارشد.

در طول برگزاری این همایش هر یک از سوارکاران اسب های خود را به نمایش گذاشتند و در پایان نیز به کلیه شرکت کننده لوح تقدیر اهداء گردید.
انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: