شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۴۸:۰۳
کد خبر: ۶۷۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
بیانیه مجمع عالی بسیج کارمندان دولت در استان فارس در خصوص
اینک که پس از نا کامی دشمنان از موفقیت در تهدیدات سخت و نیمه سخت و نرم، شاهد حضور آنها در پای میز مذاکره بودیم، ناتوانی آنها در مقابله با انقلاب اسلامی برهیچ کس پوشیده نیست و این بار در سناریو دیگری دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و با استفاده از فرصت برنامه جامع توافق هسته ای، بدنبال نفوذ سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و... در جامعه ایران اسلامی هستند تا با خیال خام خود، به اهداف شوم خود در بر انداری نرم انقلاب اسلامی نایل آیند اما زهی خیال باطل.... چرا که چشمان تیز بین دیده بان وکشتیبان انقلاب اسلامی،رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای مراقب کشور وانقلاب است وتدابیر آن رهبر فرزانه راه هرگونه نفوذ را می بندد و امروز بیش از هر روز گاری نیاز به بصیرت و هوشیاری است تا دشمنی که از درب او را راندیم، نگذاریم از پنجره وارد شود و بدانیم که به فرموده حضرت امام (ره)، آمریکا همیشه شیطان بزرگ است...

به نام خدا

بیانیه سازمان بسیج کارمندان سپاه فجر استان فارس

بیانیه مجمع عالی بسیج کارمندان دولت در استان فارس در خصوص هوشیاری نفوذ امریکا وحذف شعار مرگ بر امریکا


انقلاب شکوهمند اسلامی در شرایطی پا به عرصه وجود گذاشت که جهان در عرصه جولان و تاخت و تاز دو ابر قدرت شرق و غرب بود و هر کدام در تلاش برای استعمار و استشمار ملتها بودند. در این شرایط انقلاب اسلامی با شعار نه شرقی نه غربی، استقلال و آزادی، راه هرگونه نفوذ را بر استکبار و ابر قدرتها بست و با نصب العین قرار دادن قاعده نفی سبیل راه پر افتخار خود را برای استقلال وآزادی پیمود و علیرغم تلاش دشمنان برای ریشه کن نمودن درخت انقلاب، نه تنها تبدیل به درخت تنومند شد بلکه آنچنان در قلب ها و ملت ها ریشه دواند و آنچنان شاخ و برگ آن بر آسمان کشورهای در بند گسترده شد که امروز شاهد ضعف استکبار و اقتدار ملتهای مسلمان هستیم و انقلاب اسلامی ظرف مدت کوتاهی توانست جایگاه اصلی خود را در منطقه و جهان پیدا کند.

 و اینک که پس از نا کامی دشمنان از موفقیت در تهدیدات سخت و نیمه سخت و نرم، شاهد حضور آنها در پای میز مذاکره بودیم، ناتوانی آنها در مقابله با انقلاب اسلامی برهیچ کس پوشیده نیست و این بار در سناریو دیگری دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و با استفاده از فرصت برنامه جامع توافق هسته ای، بدنبال نفوذ سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و... در جامعه ایران اسلامی هستند تا با خیال خام خود، به اهداف شوم خود در بر انداری نرم انقلاب اسلامی نایل آیند اما زهی خیال باطل.... چرا که چشمان تیز بین دیده بان وکشتیبان انقلاب اسلامی،رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای مراقب کشور وانقلاب است وتدابیر آن رهبر فرزانه راه هرگونه نفوذ را می بندد و امروز بیش از هر روز گاری نیاز به بصیرت و هوشیاری است تا دشمنی که از درب او را راندیم، نگذاریم از پنجره وارد شود و بدانیم که به فرموده حضرت امام (ره)، آمریکا همیشه شیطان بزرگ است...

از سوی دیگر برخی افراد فریب خورده داخلی و همچنین دشمنان خارجی با ساده اندیشی وسهل انگاری وعدم بصیرت، از فرصت برجام برای سازشی با امریکا و حذف شعار همیشگی مرگ بر امریکا استفاده نموده و از تریبون های مختلف و با استفاده از رسانه ها ومطبوعات در اختیار و تبلیغات دامنه دار درصدد کاهش حساسیت ها نسبت به شعار مقابله با امریکا واستکبار هستند که زهی خیال باطل..... چرا که ملت شهید پرور ایران اسلامی هرگز خیانت ها، جنایت ها وخوی استکباری این شیطان بزرگ در حق خود و ملت مسلمان جهان را فراموش نمی کند و همواره مشت های محکم وگره کرده خود را به دهان این یاوه گویان و این زیاده خواهان خواهد کوبید.

لذا مجمع عالی بسیج کارمندان دولت در استان فارس ضمن حمایت از بیانات گهر بار رهبری معظم انقلاب، انزجار و بیزاری همیشگی خود را از آمریکای جهانخوار وصهیونیسم جهانی اعلام داشته وهمگام با ملت فهیم ایران اسلامی به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی اجازه نفوذ به این شیاطین را به سرزمین ایران اسلامی نمی دهد و با هوشیاری و مراقبت و بصیرت از کیان ایران اسلامی و مسلمانان جهان حمایت و پاسداری می نماید و خطاب به فریب خوردگان داخلی ودشمنان خارجی اعلام می دارد که شعار مرگ بر آمریکا شعارهمیشگی ما بوده وهست وخواهد بود و ایران اسلامی هیچگاه با آمریکا سازش نمی کند و با هرگونه سازش و مذاکره با این استکبار جهانی مخالف است.

نام:
ایمیل:
* نظر: