آخرین اخبار
کد خبر: ۶۷۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶
مدیر بررسی و تحلیل ناحیه بسیج دانشجویی فارس خبر داد:
مدیر بررسی و تحلیل ناحیه بسیج دانشجویی فارس از برگزاری مجمع استانی بسیج دانشجویی دانشجویی دانشگاه های این استان خبر داد.
هادی رضایی صبح امروز در جلسه شورای مدیران ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اظهار داشت: مجمع استانی بسیج دانشجویی دانشگاه های استان فارس با حضور مسئولان حوزه، پایگاه ها و جانشینان خواهر بسیج دانشجویی این استان،  20 مهرماه جاری به مدت یک روز در مجتمع فرهنگی فتح المبین شیراز برگزار می شود.
وی از برگزاری انتخابات شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان فارس در 20 مهرماه جاری همزمان با نشست مجمع استانی خبر داد و افزود: تشکیل مجامع دانشگاهی به تفکیک دولتی، آزاد اسلامی، پیام نور، علمی کاربردی، علوم پزشکی، فنی و حرفه ای، غیرانتفاعی و فرهنگیان، تبیین و تشریح طرح تحول و تعالی بسیج دانشجویی و نظام نامه تربیتی صالحین دانشجویی و همچنین بررسی آخرین وضعیت سیاسی و فرهنگی دانشگاه ها از مباحثی است که در مجمع استانی بسیج دانشجویی دانشگاه های فارس به آن پرداخته می شود.
مدیر بررسی و تحلیل ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: اعضای مجامع بسیج دانشجویی متشکل از مسئولان حوزه ها و پایگاه های بسیج دانشجویی در سطح استان اعم از برادران و خواهران است که برای همگرایی و هم افزایی بیشتر در رفع مشکلات و موانع دانشگاه ها به تفکیک تشکیل شده اند.
رضایی در ادامه به اهمیت انتخابات شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی اشاره کرد و گفت: این شورا به عنوان مهمترین رکن اعلام موضع در تشکل بسیج دانشجویی دانشگاه ها است که در مقاطع مختلف به تبیین مواضع در سطوح مختلف استانی، کشوری، منطقه ای و بین المللی می پردازد و رسالت خود را مبنی بر موذن بودن برای جامعه انجام می دهد.
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: