گزارش
شهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
شهدای شاخص سازمان بسیج؛
boletشهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
مجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
boletمجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
یادداشت و گفتگو
حاج محسن سلام...
دلنوشته ای از حاج خیر الله مزارعی در وصف شهید حججی:
boletحاج محسن سلام...
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
رابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
یادداشت،
boletرابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
کد خبر: ۶۷۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
معرفی ودانلود نرم افزار های اندروید ویژه ماه محرم


به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و پیروزی خون بر شمشیر و حوادث عاشورا و قیام امام حسین، ایام حزن واندوه اهل بیت پیامبر و نیاز مسلمانان جهان اسلام، به دانستن آنچه که در کربلا و عاشورا بر خاندان اهل بیت پیامبر، گذشت و آشنایی برادران اهل سنت به مبانی اعتقادی شیعه در باب مبانی مشروعیت فقهی قیام امام حسین علیه حکومت یزید و گفتگوی علمی بین مذاهب اسلامی، نرم‌افزارهای پیرامون ویژه ماه محرم و واقعه عاشورای امام حسین، معرفی و لینک خرید و دانلود آنها در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

نرم افزارهای اندروید ویژه ماه محرم، عاشورا و قیام امام حسین

نرم افزار دانشنامه امام حسین

با سعی و تلاش بی وقفه کارشناسان بخش نرم افزار موبایل مرکز‌ تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان این بار نرم افزار موبایل دانشنامه‌ امام حسین(ع) جهت افزایش سطح معرفت و استفاده کاربران محترم در مورد امام حسین(ع) تولید شده است. در بخشی از این نرم افزار آداب زیارت بیان شده است و در قسمتی دیگر متن کتاب دانشنامه ۱۴ جلدی امام حسین(ع) اثر موسسه دار الحدیث، در اختیار کاربران گرامی قرار رفته است.

 

 

مولفان و نویسندگان این اثر بسیار گرانبها، طی ۱۰ سال کار پژوهشی، تمامی منابع تاریخی و حدیثی در این زمینه را بررسی کرده و مناسب‌ترین متون را برگزیده‌اند. گزینش و عرضه این متن‌ها، با توجه به قواعد معمول در فقه‌الحدیث و نقد متون تاریخی صورت گرفته است و در مقام رد و اثبات نقل قول‌ها و آرای مورخان، از تناظر و تعاضد مضمونی متن‌ها و اعتبار و کهن بودن منابع و نیز سنجش با عقل سنت و مسلمات تاریخی استفاده شده است.

 

دانلود نرم افزار دانشنامه امام حسین

 

نرم افزار شناخت امام حسین

 

نرم افزار شناخت امام حسین(ع) نرم افزای جهت آشنایی با این امام بزرگوار می باشد. از جمله امکانات این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد: آشنایی با زندگانی امام حسین، آشنایی با مدیریت امام حسین، شفاعت امام حسین، احکام عزاداری و عزاداری حقیقی عزاداری و انتظار و ادبیات عاشورایی، آموزه های عاشورایی، عاشورا از نگاه دیگران آسیب شناسی عزاداری و ... ، می باشد.

 

دانلود نرم افزار شناخت امام حسین

 

نرم افزار ثار الله

 

این نرم افزار، کاری از مرکز تحقیقاتی حضرت ولیعصر، شامل: مجموعه كامل آيات قرآن مرتبط به اهل بيت خصوصاً امام حسين عليه السلام، با ترجمه و تفسير، نزديك به ۸۰۰ پرسش و پاسخ پيرامون مسائل مختلف مربوط به امام حسين(ع)، ۹ عنوان كتاب و ۱۰۰عنوان مقاله پيرامون شخصيت امام حسين(ع)، نزديك به ۵۰۰ عنوان حكايات و كرامات معتبر به صورت متني و پنجاه داستان به صورت صوتي و تصويري پيرامون امام حسين (ع)، ليست جامع و كاملي از واژگان و كلمات مورد استفاده در فرهنگ عاشوراء و كربلا، ۱۰۱۰ عنوان حديث (با ترجمه فارسي و ذكر ماخذ) بصورت گروه بندي شده، ۸۰۰ قطعه شعر به صورت غزل و قصيده و دوبيتي و همچنين مجموعه كامل اشعار منسوب به امام حسين(ع) با ترجمه فارسي، روايات مربوط به مقتل امام به صورت دسته بندي شده و گروه بندي شده، به همراه سفرنامه كامل امام از مكه تا كربلا و همچنين شرح كاملي از وقايع روز عاشورا، معرفي كامل زندگي نامه آن حضرت بصورت دسته بندي شده شامل بيش از ۷۵۰ عنوان از ولادت تا شهادت آن حضرت به همراه فهرست قريب به ۶۰۰ فضيلت از فضائل امام حسين(ع) و همچنين معرفي كامل اصحاب و ياران حضرت در روز كربلا و ...، می باشد.

 

دانلود نرم افزار ثار الله

 

نرم افزار نشان شیعه

 

نرم افزار نشان شیعه، محصول پژوهشکده باقرالعلوم می باشد. و به گفته تولیدکنندگان، نرم افزار جامع مذهبی موبایل ویژه ماه محرم، صفر و حضرت اباعبدالله الحسین، برای استفاده عموم، بارگذاری شده است. و شامل: ترجمه کتاب لهوف، ترجمه کتاب رمز المصیبه، ترجمه کتاب مقاتل الطالبین، ترجمه کتاب خصائص الحسینیه، کتاب از مدینه تا کربلا، اهداف قیام امام حسین، تحلیل واقعه عاشورا، عاشورا و جلوه های بلا و مصیبت، ویژگی های امام حسین(ع) و اصحاب، عاشورا تجلی گاه فضائل، درسهایی از عاشورا، عاشورا و تاثیرات آن در ابعاد اجتماعی، بررسی ابعاد مختلف عاشورا، عاشورا و تاثیرات آن در ابعاد فردی، مناسک معرفتی و عملی عاشورا، نامه های امام حسین(ع)، مصلح غیور، شخصیت های عاشورا، و نیز: روز شمار وقایع دهه اول محرم، ذکر مصایب شهدا عاشورا، عبرت های عاشورا، می باشد.

 

دانلود نرم افزار نشان شیعه

 

نرم افزار عتبات عالیات

 

نرم افزار عتبات عالیات، توسط مرکز‌ تحقیقات ‌رایانه‌ای ‌اصفهان این نرم افزار گرانبها را ویژه استفاده آن دسته از کاربرانی که تلفن همراه آنان دارای سیستم عامل آندروید می باشد، تهیه نموده است و به صورت رایگان توسط موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل بیت، در اختیار عموم قرار داده شده است. امکانات این نرم افزار، شامل: آداب زیارت نجف، کربلا، کاظمین، سامرا، معرفی کشور عراق و خصوصیاتش، معرفی تمام اماکن متبرکه کشور عراق، احکام و آداب زیارت، و متن کتاب کامل الزیارات، می باشد.

 

دانلود نرم افزار عتبات عالیات

 

نرم افزار تبلیغ در محرم

 

به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع)، نرم افزار اندروید «تبلیغ در محرم» از سوی اداره نرم افزارهای دینی معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم، جهت استفاده مبلغان گرامی در ایام تبلیغی محرم و صفر به صورت رایگان، منتشر و در اختیار عموم، قرار گرفته است.

 

دانلود نرم افزار تبلیغ در محرم

 

نرم افزار سوژه سخن محرم

 

به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع)، نرم افزار اندروید «سوژه سخن محرم» از سوی اداره نرم افزارهای دینی معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم، جهت استفاده مبلغان گرامی در ایام تبلیغی محرم و صفر به صورت رایگان، منتشر و در اختیار عموم، قرار گرفته است.

 

دانلود نرم افزار سوژه سخن محرم

 

نرم افزار ره توشه محرم

 

نسخه اندروید ره توشه راهیان نور محرم ۱۳۹۴ به همت معاونت تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم منتشر شده است. از جمله مهمترین قابلیت های این نرم افزار: نمایش عناوین مطالب و همچنین آیات و روایات به صورت رنگی و متفاوت؛ امکان انتخاب متن و کپی،جستجو، نشانه گذاری و علاقه مندی ها؛ و همچنین نمایه آیات، اشعار و روایات که در فهرست مطالب آمده است از امکاناتی است که دسترسی و استفاده از نرم افزار اندروید را برای پژوهشگران و مبلغان آسان نموده است. همچنین، این نرم افزار شامل ۱۲ جلسه سخنرانی، خاطرات تبلیغی، مناسبت های دهه محرم و نمایه مقالات ره توشه های ۲۰ سال گذشته است؛ به منظور استفاده مبلغان در محرم سال جاری تولید شده است.

 

دانلود نرم افزار ره توشه محرم

 

نرم افزار بفرمائید روضه

 

این نرم افزار محصول همکاری مشترک گروه اندروید اسلامی و پژوهشکده باقر العلوم، می باشد و شامل مجموعه ای از روضه ها از اساتید مشهور کشور می باشد و به صورت رایگان در خدمت مؤمنین خصوصاً واعظین و مداحان و هموطنان عزیز قرار گرفته است.

 

دانلود نرم افزار بفرمایید روضه

 

نرم افزار شبهات عاشورا

 

در اين نرم افزار که با نظارت انجمن گفتگوی دینی، تهیه و عرضه شده است، به حدود ۱۰۰ شبهه و سوال پيرامون عاشورا و حضرت امام حسين(ع) پاسخ داده شده است. سوالات اين نرم افزار در هفت بخش،  طبقه بندي شده اند.

 

دانلود نرم افزار شبهات عاشورا

 

نرم افزار واقعه مصور عاشورا

 

این نرم افزار، توسط دفتر تبلیغات اسلامی قم، ویزه مبلغان ماه محرم و علاقمندان حوزه معارف اسلامی تولید و ارائه شده است. از مزیت این نرم افزار، وقایع و حوادث عاشورا و کربلای امام حسین، به صورت مصور، عرضه شده است. نرم افزار حماسه عاشورا (روايت گري)  شامل مطالب  درباره:  مرگ معاويه، حركت امام حسين (ع) از مدينه به مكه، مكه، رفتن خانه عباس بن عبدالمطلب، رسيدن نامه‌هاي كوفيان، حركت آن حضرت از مكه به طرف كوفه با ذكر منازل، رسيدن به منزل خزيمه، رسيدن به منزل زباله، رسيدن به منزل جبل ذوحسم و رسيدن به كربلا، براي زائران به تصوير در مي‌آيد و شرح هر كدام به تفصيل ارائه مي‌شود. اتفاقات روز دوم محرم الحرام سال ۶۱ هجري و چينش خيمه ها، روزهاي سوم، چهارم، پنجم، ششم، هفتم، هشتم، صبح نهم و عصر نهم محرم الحرام، شب عاشورا، صبح عاشورا، ظهر عاشورا، عصر عاشورا، بني هاشم و شهادت حضرت علي اكبر (ع)، شهادت حضرت ابوالفضل العباس (ع)، شهادت حضرت علي اصغر (ع) و شهادت امام حسين (ع) از ديگر اسلايدهاي حماسه مصور عاشورا است.

 

دانلود نرم افزار روایت مصور واقعه عاشورا

 

نرم افزار روضه خوان

 

گروه تبلیغی فاطمه الزهرا وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، نرم افزار اندرویدی و چندرسانه ای "روضه خوان" را تولید و برای استفاده عموم به بازار عرضه شد.روضه‌خوان، نرم افزار اندروید و چندرسانه‌ای است که با هدف ارائه روضه‌های جامع و مستند تهیه و تنظیم شده است. این نرم افزار شامل دو بخش متنی و صوتی است. در بخش صوتی، روضه‌های سخنرانان و مداحان بر اساس شخصیت‌های اصلی در روضه تقسیم بندی شده و تلاش شده گنجینه‌ای از روضه‌های معصومین و اصحاب عاشورایی در اختیار کاربران قرار گیرد. در بخش متنی، تلاش شده تا گنجینه ای از روضه‌های مستند با قابلیت جستجو در عناوین و متن روضه‌ها در اختیار قرار گیرد. همچنین متن‌های ارائه شده بر اساس سخنرانان، مناسبت‌ها و شخصیت‌ها دسته‌بندی شده تا دسترسی به متن روضه‌ها ساده‌تر باشد.

 

خرید نرم افزار روضه خوان

 

نرم افزار اشعار حسینی، نخل میثم

 

برنامه اندرویدی نخل میثم، مجموعه اشعاری کامل و با ارزش از ائمه اطهار علیهم السلام با موضوعات کلی ولادت، شهادت و… جمع آوری شده است و در قالب برنامه اندروید ساخته شده است. تمامی اشعار از استاد غلام رضا سازگار سروده شده است و ایشان از بزرگترین شاعران مذهبی کشور می باشند که تاکنون مداحان نامی کشور از اشعار این استاد استفاده برده اند. هم اکنون با برنامه اندرویدی نخل میثم می توانید، به آرشیو کاملی از زیباترین شعر های مذهبی دسترسی پیدا کند.

 

دانلود نرم افزار اشعار نخل میثم

 

نرم افزار شبهات محرم

 

در اين نرم افزار که به کمک مركز ملي پاسخگويي به سوالات ديني، تولید شده است، به حدود ۴۰ شبهه و سوال مهم پيرامون ماه محرم و حضرت امام حسين(ع) پاسخ داده شده است. سوالات اين نرم افزار در پنج بخش: «تاريخ و سيره»، «اخلاقي، تربيتي، عرفاني»، «کلام و اعتقادات»، «قرآن و حديث» و «فقه و احکام» طبقه بندي شده‌اند.        

 

دانلود نرم افزار شبهات محرم

 

نرم افزار کتابخوان عتبات عالیات

 

نسخه اندرويدي كتابخوان عتبات تولید پژوهشکده حج و زیارت، با برخورداري از ۲۱ كتاب مهم اسلامی در حوزه زیارت عتبات عالیات، شاید یکی از پربارترين نرم‌افزار اندرويدي است كه تاكنون منتشر شده است، علاوه بر اين، امكانات فراواني براي بهره‌گيري آسان و ساده از محتواي موجود در آن فراهم شده است. همچنين جستجو در همه كتاب‌ها و يك كتاب خاص، تغيير رنگ متون و اعراب‌گذاري‌ها، امكان پشتيبان‌گيري از كتاب‌ها توسط كاربر، مشاهده فهرست و علامات پژوهشي كتاب، امكانات پژوهشي متنوع (از جمله رنگي كردن، نشانه‌گذاري)، پيمايش در متن كتاب و همچنين قرار دادن سركتاب در بخش دلخواه از متن، بخشي از امكانات اين نرم‌افزار اندرويدي كتابخوان عتبات است.

 

دانلود نرم افزار کتابخوان عتبات عالیات

 

نرم افزار شهادت نامه امام حسین

 

نرم افزار شهادت نامه امام حسین تولید موسسه دارالحدیث، حاوی: پیشگویی درباره شهادت امام حسین، خودداری امام از بیعت با یزید، وقایع و حوادث از مدینه تا مکه، وقایع و حوادث از مکه تا کربلا، کربلا و محاصره امام حسین، شهادت یاران امام، شهادت فرزندان امام حسین، شهادت سیدالشهدا، حوادث پس از شهادت (خاکسپاری شهدا، سر شهدا و امام حسین)، حرکت اسرا و کاروان اهل بیت از کربلا و شام تا مدینه، فرجام قاتلان امام حسین، و آداب روز عاشورا و ... .  لازم به ذکر است این نرم افزار برگرفته از کتاب گزیده شهادت نامه امام حسین علیه السلام می باشد که به صورت آنلاین بر روی سایت حدیث نت، نیز در دسترس می باشد.

 

دانلود نرم افزار شهادت نامه امام حسین

 

نرم افزار همراه حسینی، رادیو معارف

 

مجموعه نرم افزارهای اندروید رادیو معارف، ویژه ماه محرم، با همکاری گروه پرشین، عرضه و برای استفاده مخاطبین، در فضای اینترنت، بارگذاری شده است. با خرید نرم افزار حسینه از مجموعه نرم فزارهای محرم رادیو معارف، امکان دانلود ۹ نرم افزار حسینی کاملا رایگان ما را خواهید داشت.

 

 

این نرم افزارها، شامل: گلچینی از آوا و نواهای جانسوز و خاطره انگيز رادیومعارف ویژه محرم درقالب مداحی های ناب و فاخر، همخوانی و تک خوانی استودیویی با قابلیت اشتراک گذاری و انتخاب به عنوان زنگ موبایل، ۱۴۰ مداحی و سینه زنی به سبک های گوناگون (شور، زمینه، واحد، سنگین و بحر طویل)، اجرا شده توسط مداحان معروف کشور مانند (محمود کریمی، مهدی سلحشور، سعید حدادیان، مهدی میرداماد، محمد رضا طاهری، میثم مطیعی، امیر عباسی، نظار قطری، فخری، کویتی پور و ...)، ۳۵ همخوانی زیبای تولید شده در استودیوهای صدا و سیما در وصف قیام سالار شهیدان، شامل ۲۱ تک خوانی و آواز با صدای خوانندگانی چون (حبیبی و سراج و ...) و نواهای محلی (آذری، مازندرانی، کردی) و ... .

 

خرید نرم افزار حسینیه رادیو معارف

 

امیدواریم معرفی نرم افزارهای عاشورایی ویزه ماه محرم و قیام امام حسین، گامی در جهت نشر معارف اهل بیت در فضای مجازی، بوده باشد.

برچسب ها: ماه محرم ، اندروید
نام:
ایمیل:
* نظر: