آخرین اخبار
کد خبر: ۶۸۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۸
مدیر هنر و رسانه ناحیه بسیج دانشجویی فارس خبر داد:
مدیر هنر و رسانه ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس از برگزاری جشنواره فرهنگی، هنری دانشجو با عنوان ققنوس در این استان خبر داد.

کاظم اسماعیلی شعار در جمع اعضای شورای بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه جشنواره فرهنگی، هنری دانشجو با عنوان ققنوس در دانشگاه های این استان برگزار می شود اظهار داشت:  مرحله استانی جشنواره در سه ماهه سوم سال 94 برگزار و آثار برگزیده به سازمان بسیج دانشجویی کشور برای برگزاری مرحله کشوری ارسال می شود.

وی، شناسایی، معرفی ظرفیت ها و توانمندی های تخصصی هنری و شکوفایی استعداد های هنری دانشجویی با استفاده از بستر بسیج دانشجویی در راستای تاثیر گزاری بر فضای فرهنگی ، هنری جامعه را اهداف برگزاری جشنواره ادبی، هنری و رسانه ای ققنوس برشمرد و افزود:  این جشنواره در  قالب های هنری، ادبی، موسیقی، سینمایی و نشریات برگزار می شود و موضوع فعالیت ها نیز در محور های امر به معروف و نهی از منکر، جمعیت، دجالواره، اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی و دانشجو است.

مدیر هنر و رسانه ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه نقش دانشجو در پیشبرد فرهنگ و هنر جامعه و اعتلای فرهنگی هنری و جریان سازی در این زمینه حائز اهمیت است اضافه کرد: جشنواره فرهنگی هنری دانشجو در جهت ایجاد همسویی و همدلی میان هنرمندان و فعالان فرهنگی دانشجو در راستای ارزش های انقلاب اسلامی و ایجاد انسجام و تاثیرگذاری برفضای فرهنگی و هنری کشور برگزار می شود که سازمان بسیج هنرمندان استان فارس نیز در این خصوص با ما همکاری خواهد کرد.

اسماعیلی شعار با بیان اینکه هدف از این جشنواره بازگشایی یک عرصه نو و اثرگذار در دانشگاه است ادامه داد: امیدواریم در سال جاری بتوانیم بانک اطلاعاتی فعالان هنر و رسانه دانشجویی با حجم 2000 نفر و گروه را تکمیل کنیم.

وی بیان داشت: درخواست مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از ابزار هنر در دانشگاه، پایه گذار حرکت ما در این زمینه است.

مدیر هنر و رسانه ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس تصریح کرد: علاقمندان برای شرکت در جشنواره آثار خود را تا پایان وقت اداری 20 آذرماه سال جاری به دفاتر و پایگاه های بسیج دانشجویی دانشگاه های سراسر استان فارس و یا به ایمیل ghoghnousehonar@chmail.ir ارسال کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 07132343330 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: