کد خبر: ۶۸۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲
اخبار کوتاه از ورزش شهرستان ها
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، برنامه های اداره ورزش وجوانان شهرستان رستم بدین صورت برگزار گردید:  دیدار با خانواده شهدا، برگزاری همایش پیاده روی، برگزاری مسابقات ژیمناستیک آقایا ن،برگزاری مسابقات والیبال بانوان از برنامه های این هفته بود.

مرودشت
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس اهالی ورزش و جمعی از قهرمانان و مدال آوران مرودشت با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
حجه السلام و المسلمین احمدی امام جمعه شهرستان مرودشت در این دیدار اظهار داشت: قهرمانان ورزشی پرچمداران نظام جمهوری اسلامی در دوران صلح هستند و از این رو ما باید در قبال این قهرمانان به وظابف خود عمل کنیم.
امام جمعه مرودشت همچنین خاطر نشان کرد: با پیگیریهای لازم نسبت به تشکیل جلسه با مسئولین شهرستان در جهت کمک و مساعدت به ورزشکاران و قهرمانان و واگذاری مقدار متنابهی زمین برای ساخت مسکن این عزیزان اقدام خواهیم کرد.
در این دیدار تعداد 27 نفر از قهرمانان و مدال آوران شهرستان مرودشت مسابقات بین المللی و آسیایی و جهانی که در نیمه اول سال 1394 در مسابقات متعدد پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در میادین آسیایی و جهانی به اهتزاز در آورده بودند حضور داشتند.

انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: