کد خبر: ۶۸۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲
با سخنرانی امام جمعه منطقه دراک شیراز
به گزارش تنویر، یاد و خاطره سه سردار شهید روستای کلستان از منطقه دراک شیراز در حسینیه عاشقان ثارا...(ع) این روستا گرامی داشته شد.
به گزارش تنویر، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین خادم امام جمعه منطقه دراک شیراز و روایتگری برادر سیدرضا متولی یادگار هشت سال دفاع مقدس و مداحی برادر علیرضا  کاووسی یاد و خاطره سه سردار شهید روستای کلستان از منطقه دراک شیراز در حسینیه عاشقان ثارا...(ع) این روستا گرامی داشته شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین خادم در سخنانی از عظمت و درجه بالای شهدا  گفت و بیان نمود: همه شهدای انقلاب اسلامی به تاثی از  سالار و سرور شهیدان ابا عبدا... الحسین(ع) همه هستی خود را در راه دفاع از اسلام فدا نمودنند.

در ادامه  مداح اهل بیت برادر کاووسی  با ذکر مصیبت  آقا ابا عبدا...الحسین(ع) جمع حاضر را به فیض رسانید و در ادامه یادگار و جانباز هشت سال دفاع مقدس با روایتگری از هشت سال دفاع مقدس از رشادت  ها و ایثارگری ها رزمندگان در هشت سال جنگ سخن بیان نمود.

در پایان این مراسم سرهنگ حسینی فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز با اهدا هدیه از سه خانواده شهید روستای کلستان تقدیر نمود.

یادوراه سه شهید روستای کلستان برگزار شد.

یادوراه سه شهید روستای کلستان برگزار شد.

یادوراه سه شهید روستای کلستان برگزار شد.

یادوراه سه شهید روستای کلستان برگزار شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: