کد خبر: ۶۸۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۹
حجه الاسلام رئیسی زاده از اساتید دانشکده فنی و امام خمینی آباده گفت:سخنان مقام عظمی ولایت را، درخشان و چراغ هدایت در دنیای تاریک در حال ساخت استکبار عنوان کردند و رستگاری ملت را در پیروی از ولایت فقیه دانستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اساتید فارس، اله داد مردانلو مسئول کانون بسیج اساتید دانشکده فنی و امام خمینی آباده گفت: حلقه ی صالحین کانون بسیج اساتید دانشکده ی فنی امام خمینی آباده با مشارکت و حضور تعدادی از اساتید بسیجی این مرکز همزمان با ایام سوگواری اباعبدالله(ع)، در نمازخانه ی این دانشکده برگزار شد.

مدیر کانون بسیج اساتید دانشکده فنی و امام خمینی آباده با دعوت از همه ی اساتید معظم به عضویت در کانون گفت: سفارش به الگو برداری از اخلاق و کردار امام حسین ( ع) و یاران با وفایش، تاکید بر بیان ارزشها و دستاوردها و پیام قیام مقدس عاشورا و بهره مندی از آنها در فضای آموزشی.

حجه الاسلام رئیسی زاده یکی از اساتید این دانشکده سخنران جلسه با محوریت قرار دادن درسهای عاشورا، به تبیین زوایای مختلف زندگی دینی و اسلامی پرداختند. حرکت در مسیر امام حسین (ع) را مایه ی سعادت و لغزش از آن را شقاوت دنیا و آخرت خواندند. فرهنگ جهادی را نمونه ی بارز آثار عاشورا دانستند و با ذکر گوشه هایی از زندگی شهیدان به خصوص شهید چمران، شهید سردار همدانی، حوزه های مختلفی از جبهه های حق و باطل را تجزیه و تحلیل کردند و مسائل اجتماعی و سیاسی روز ایران و جهان بررسی نمودند. سخنان مقام عظمی ولایت، امام خامنه ای (مدظله عالی) رهنمود های درخشان، و چراغ هدایت در دنیای تاریک در حال ساخت استکبار عنوان کردند و رستگاری ملت را در پیروی از ولایت فقیه دانستند و اساتید بسیجی را سفارش کردند به چنگ زدن به ریسمان محکم ولایت که همان حبل المتین است.

 اله داد مردانلو گفت: برپایی نماز جماعت و قرائت زیارت عاشورا حسن ختام جلسه ی حلقه ی صالحین بود. در بین اجرای برنامه ،مسابقه ای تحت عنوان " زیباترین کلام مقام معظم رهبری طی دو هفته ی اخیر را بیان کنید" برگزار گردید و به سه نفر به قید قرعه هدایایی به رسم یادبود اهدا گردید.

انتهای خبر/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: