کد خبر: ۶۹۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
مدیرکل ورزش و جوانان فارس از راه اندازی صندوق حمایت از قهرمانان و نخبگان ورزش و جوانان فارس خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان فارس حیدرعلی کامیاب کلانتری اظهار داشت: این صندوق با هدف حمایت و سازماندهی فعالیت های مرتبط با ورزشکاران و جوانان نخبه برای اولین بار در استان فارس راه اندازی می شود.
وی تاکید کرد: این صندوق برای یکنواخت شدن حمایت ها و تلاش برای بهبود فعالیت ورزشکاران و نخبگان ایجاد شده است که این افراد برای دریافت خدمات باید عضو صندوق باشند.
مدیرکل ورش و جوانان تصریح کرد: بزودی مدیرعامل صندوق حمایت از ورزشکاران و نخبگان معرفی می شود تا گامی موثر برای حفظ و نگهداری قهرمانان و نخبگان استان برداشته شود.
کامیاب سپس از ایجاد کمیته بازی های آسیایی 2018" جاکارتا" دراداره کل ورزش و جوانان فارس خبر داد و گفت: به دستور وزارت ورزش و جوانان این کمیته به منظور افزایش آمادگی ورزشکاران باید در تمام استان ها تشکیل شود که درفارس از یک ماه پیش اقدامات آغاز شده و چند جلسه تخصصی نیز برگزار گردیده است.
وی همچنین از انعقاد تفاهم نامه با صداو سیمای فارس برای پخش زنده رقابت های ورزشی و تولید برنامه های ورزشی تلویزیونی یاد کرد و ابراز داشت: این تفاهم نامه نیز درراستای رشد و موفقیت هرچه بیشتر ورزشکاران و جوانان استان منعقد شده تا بدین وسیله فعالیت های این قشر به نحوه شایسته منعکس شود.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس یادآور شد: برنامه های ورزشی تولید شده با حضور کارشناسان، اساتید دانشگاهها،هیات های ورزشی وشهرستان ها ضبط و پخش می شودتا بدین وسیله با شناسایی ضعف ها و قوت ها بتوان گام های موثری درراستای موفقیت ورزشکاران و جوانان استان برداشت.
نام:
ایمیل:
* نظر: