آخرین اخبار
کد خبر: ۶۹۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۷
فرمانده سپاه فجر استان فارس:
فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به این که باید برای این انقلاب و نظام هزینه داد، گفت: در دفاع از انقلاب اسلامی اصل پرداخت هزینه، یک اصل پذیرفته شده است و فدا کردن همچون «همدانی ها» هزینه دادن برای این انقلاب است.

سردار غلامحسین غیب پرور، فرمانده سپاه فجر فارس در جمع مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های شهر شیراز، با اشاره به این که خواسته و مطالبه من از دانشجویان بسیجی ام همان خواسته رهبر انقلاب است، گفت: روحیه مطالبه گری و نشاط از شاخص های دانشجوی بسیجی است که باید به عنوان یک کار دائمی در مجموعه بسیج دانشجویی وجود داشته باشد.


وی با اشاره پیوستگی بین بسیج دانشجویی و اساتید در دانشگاه ها  افزود: بسیج دانشجویی و بسیج اساتید همچون دو لبه شمشیر هستند و ارتباط این‌ها با هم و با بسیج طلاب باید بیشتر شود.

 

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به این که باید برای این انقلاب و نظام هزینه داد، اضافه کرد: در دفاع از انقلاب اسلامی اصل پرداخت هزینه، یک اصل پذیرفته شده است و فدا کردن همچون «همدانی ها» هزینه دادن برای این انقلاب است؛ البته ما باید کاری بکنیم که در دفاع کمترین هزینه را بدهیم، اما اصل هزینه کردن برای انقلاب پذیرفته شده است.

 

وی در پایان صحبت های خود با دانشجویان بسیجی، تحلیل داشتن را لازمه حرکت فرزندان بسیج دانشجویی خود دانست و گفت: ۱۳ آبان امسال بسیار مهم است و ان شالله امسال همچون سال های گذشته برنامه ای با شکوه با حضور شما برگزار بشود.

نام:
ایمیل:
* نظر: