آخرین اخبار
کد خبر: ۶۹۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های جهرم خبر داد:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های جهرم گفت: اولین یادواره دانشجوی شهید مسلم نصر با همکاری دانشگاه پیام‌نور جهرم و بسیج دانشجویی در هفته آینده برگزار می‌شود.
مهدی نهایت، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های جهرم درباره شهادت دانشجوی بسیجی شهید مسلم نصر در دفاع از حرم حضرت زینب (س) در سوریه گفت: این آرزو و منتهای آمال همه بسیجیان است و شهادت برای همه جوانان ما «احلا من العسل» است.

 

وی افزود: شهید نصر هم در سنگر علم قدم برداشت و هم در سنگر جهاد و این نشان از آن دارد که جوانان ما در هر عرصه ای نیاز به حضور باشد، حضور دارند.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های جهرم با اشاره به این که من به نوبه خود از طرف همه دانشجویان جهرم و بسیجیان فارس و جهرم شهادت این دردانه را به رهبر معظم انقلاب و خانواده وی تبریک و تسلیت عرض می کنم، تصریح کرد: برای ارج نهادن به مقام این شهید پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور جهرم که شهید بزرگوار در آن مشغول به تحصیل بودند، به اسم شهید نامگذاری می کنیم.

 

نهایت ادامه داد: هفته آینده نیز با همکاری دانشگاه پیام نور جهرم و پایگاه بسیج دانشجویی این دانشگاه یادواره «شهید مسلم نصر» در این دانشگاه با حضور دانشجویان برگزار می شود.

 

شهید مسلم نصر، بسیجی دانشگاه پیام نور جهرم در دفاع از حرم عمه سادات، زینب کبری (س)در سوریه به دست گروه های تکفیری به شهادت رسید.

نام:
ایمیل:
* نظر: