آخرین اخبار
کد خبر: ۶۹۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵
مدیر واحد خواهران بسیج دانشجویی فارس:
مدیر واحد خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت:دشمنان فکر می کنند با چند دیدار و حرف و حدیث می شود شعار استکبار ستیزی را از بطن فکر، عقل و وجود این ملت بیرون کشید اما باید بدانند که سخت در اشتباه هستند.

مریم زارع پور ظهر امروز در جلسه  ستاد 13 آبان بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه ظهور انقلاب اسلامی صفحات تقویم ما را مزین به یوم الله هایی کرده است است اظهار داشت: هر سال با فرارسیدن هر کدام از آن ها شاید این سوال را در ذهن تداعی کند که چرااین روز خدایی تر شده است و همچنین انقلاب آمد که همه چیز رنگ خدایی بگیرد.

وی با بیان اینکه  نفس روح خدا و همت شیرمردان و شیرزنان خدایی ایران اسلامی، این روزها را درتاریخ و در قلب ارادتمندان حرکت عزت بخش اسلام و مسلمین، زنده نگه داشته است افزود: تکرار هر ساله آن بشارتی است که امید زنده بودن حرکت و سیر تکاملی انقلاب اسلامی را گواهی می دهد.

مدیر واحد خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: در حالی به استقبال یوم الله 13 آبان می رویم که به نظر می رسد دستانی به دنبال خاموش کردن چراغ گرمابخش و محرک ارزش های به یادگار مانده از این روز است.

زارع پور ادامه داد:  13  آبان برای همیشه نماد مبارزه با استکبار می ماند تا همگان بدانند که نمی توانند با هیچ دستاویزی آرمان های امام و انقلاب را انکار کنند.

وی بیان داشت: 13 آبان تنها نشانه ای است که حرکت استکبارستیزی زنده بماند و گرنه تاریخ 37 ساله انقلاب مملو از روزهایی است که ملت ما ثابت کردند هیچ وقت گردن خود را در برابر اسکتبار خم نخواهند کرد.

مدیر واحد خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس تصریح کرد: دشمنان فکر می کنند با چند دیدار و حرف و حدیث می شود  شعار استکبار ستیزی را از بطن فکر، عقل و وجود این ملت بیرون کشید اما باید بدانند که سخت در اشتباه هستند.

زارع پور ادامه داد: هنوز پس از سال ها تشییع جنازه های شکوهمند هر شهید نشانه اینست که این ملت بیش از پیش بر اندیشه خون دادن برای حفظ آرمان استکبار ستیزی و عظمت انقلاب پایبند است.

وی بیان داشت: کسانی که امروز بر طبل پایان دوران شعار مرگ بر آمریکا می کوبند و مردم را بهانه این اندیشه باطل خود می کنند، باید در تشییع پیکرهای مطهر شهدای غواص چشمان خود را باز می کردند و فریاد استکبار ستیزی و طنین  مرگ بر آمریکا در این مراسم را می شنیدند تا این واقعیت ارزشمند را درک می کردند که 13آبان، تنها برگی از صفحات تقویم نیست، بلکه چنان در عمق وجود ملت سربلند ایران اسلامی جای گرفته که نمی توان از بیم تحریم و مشکلات اقتصادی آنها را وادار به فراموشی کرد.

مدیر واحد خواران ناحیه بسیج دانشجویی فارس خاطرنشان کرد: 13 آبان امسال روز مطالبه ملت است، آن هم ملتی که حفظ آرمان های ارزشمندشان را از مسئولان خود خواهند خواست .

زارع پور بیان کرد: در رزو 13 آبان تمام اقشار ملت از مسئولان دولت می خواهند تا پشت سر رهبر و مقتدایشان مدافع انقلاب اسلامی باشند، و هرگز برای به دست آوردن هیچ چیزی بر سر ارزش های انقلاب معامله نکنند و بدانند که اگر چنین شود این ملت جز با رهبرشان با هیچ فرد دیگری عهد اخوت نبسته اند و چشمشان به اشاره رهبرشان است تا خائنان به انقلاب، ارزش ها و آرمان های آن را بر سر جایشان بنشانند.

انتهای پیام/

 

نام:
ایمیل:
* نظر: