آخرین اخبار
کد خبر: ۶۹۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵
دفتر بسیج دانشجویی شهید چمران شیراز:
دفتر بسیج دانشجویی شهید چمران شیراز اعلام کرد: مسئولان با جلوگیری از نفوذ پنهان و تدریجی آمریکا و انگلیس و تلاش برای مقابله برنامه ریزی شده با جنگ نرم، نام خود را دراذهان مردم به خوبی ثبت کنند.

شورای تبیین مواضع دفتر بسیج دانشجویی شهید چمران شیراز به مناسبت 13 آبان بیانیه ای صادر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است:

 

بسم الله الرّحمن الرّحیم

محمدٌ رسولُ اللهِ وَالّذینَ مَعَهُ أشِّدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم

محمد(ص) فرستادۀ خداست و کسانی که با اویند بر کافران سرسخت و درمیان خودشان با یکدیگر مهربانند.

تجربۀ ولایت پذیری و ولایت مداری نشان داده است که هرزمانی مردم عزیز به خصوص نوجوانان و جوانان وارد عرصه شده اند و با اتحاد و انسجام بر دشمنان تاخته و آنان را از خاک خود رانده اند، نتنها افتخار آمیزیشان تاریخ را متعجب ساخته بلکه پیروزی هایی به دنبال داشته است که برای آیندگان اقتدار جهانی را رقم زده است.

مردم عزیز و شهید پرور! پدران و مادرانی که جوانانتان، سربازان لشکر پیشوایی شدند که بت ظلم را شکست! و مسئولین گرامی! امروز روزیست که دانش آموزان و دانشجویان در جواب اهانت به مولایشان امام خمینی ره با جوشش خونشان، لانه های شیطانی را تبدیل به مخروبه ساختند.

زیرا بنا بر گفتۀ رهبر عظیم الشأنمان امام خامنه ای مدظله ؛ مرگ بر آمریکا گفتن، مبارزه با سیاست های دولت آمریکاست و همچنین حرکتی معقول، منطقی و به پشتوانۀ تجربۀ ملت ایران است. هیچگاه نباید به بهانۀ مسائل جزیی داخلی یا با ساده اندیشی، چهرۀ توطئه گر استکبار جهانی از یادها برود. همان دشمنی که میخواهد دستاورد ملت ایران را ازبین ببرد و هنوز دستش به خون شهدایمان آغشته است.

مثل امروز، جوانان این مرز و بوم، نتنها با دشمن دست ندادند بلکه هرگونه نفوذ او را سرکوب کردند تا الگویی شوند برای مسئولین و مردم؛ اما متاسفانه افرادی این الگوها را نادیده گرفته و خواسته یا ناخواسته دست به رفتاری به دور از روحیّۀ انقلابی زدند .

ما دانشجویان دفتر بسیج دانشجویی شهید چمران شیراز در روز سیزده ابان اعلام میداریم که عمارگونه هر روزنۀ نفوذی از طرف شیطان بزرگ و روباه پیر را پر میکنیم وعباس گونه تا زمانی که ولی امرمان امام خامنه ای (مدظله العالی) اجازه ندهند به شمر های زمان، حتی سلامی نکرده و جنگ را با استفاده از بیانات رهبر عزیزمان –که چراغ راهنماست- کوبنده و با عزم جهادی پاسخ میگوییم؛ تا ادامه دهندۀ راهی باشیم که امثال شهید مهدی رجب بیگی آن را پیموده اند.

ما دانشجویان بسیجی از همه هموطنانمان درخواست داریم که در این برهۀ حساس سیاسی-اقتصادی-فرهنگی دست در دست هم نهند تا حرف ولی زمانشان روی زمین نماند و از مسئولین انقلابی میخواهیم تا همدلی خود را با ملت ایران حفظ کنند و دغدغۀ مقام معظم رهبری مدظله را درمورد اقتصاد مقاومتی، جلوگیری از نفوذ پنهان و تدریجی آمریکا و انگلیس و تلاش برای مقابله ای برنامه ریزی شده با جنگ نرم پاسخ گویند و با این کار، نام خود را دراذهان مردم به خوبی ثبت نمایند.

همه عزیزانی که هرساله روز 13 آبان با حضور موثرشان در عرصه های انقلابی پشتیبان نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه می باشند، یقیناً روح امام و شهدای عزیز را شاد کرده و انشاءالله به خوبی از آنان یاد خواهد شد و نسل های بعدی انقلاب به آنان فخر می فروشند.

به امید حکومت مصلح جهانی حضرت مهدی صاحب الزمان عج ؛ روزی که دیگر واژۀ عناد معنایی نداشته باشد.

والسّلامُ عَلی مَنِ اتَّبعَ الهُدی

شورای تبیین مواضع دفتر بسیج دانشجویی شهید چمران شیراز

 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: