آخرین اخبار
کد خبر: ۶۹۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴
نویسنده کتاب راز قطعنامه:
نویسنده کتاب راز قطعنامه با اشاره به مذاکرات کنونی و برخی تفکرات گفت: عده‌ای امروز به دنبال کوک کردن ساز ناکوک رابطه ایران و آمریکا هستند. ما باید این افراد را بشناسیم و برای عموم ملت روشنگری کنیم.

کامران غضنفری، نویسنده کتاب راز قطعنامه با حضور در جمع دانشجویان دانشکده علوم قرآنی شیراز درباره کتاب راز قطعنامه گفت: در این کتاب جریان نوشاندن جام زهر به امام ره است. با توجه به اینکه در این کتاب یادداشت‌هایی از هاشمی رفسنجانی و محسن رضایی و تایید صحت آنها آورده شده به آن ها پاسخ نیز داده شده است.

 

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه در آن زمان هم عده‌ای به دنبال اتمام جبهه ها و نشستن پشت میز مذاکرات با صدام بوده اند، امام ره را قانع به پذیرفتن توافق نامه یا جام زهر به تعبیر خود امام کردند.

 

نویسنده کتاب راز قطع نامه افزود: در این کتاب افشاگری هایی صورت گرفته است که منجر به اشغال فاو توسط عراق و رفتن نیروهای ایرانی به شمال غرب و غفلت از فاو را بیان می کند که طریقه نگارش این کتاب به صورت مستند بوده است.

 

غضنفری گفت: متاسافانه دیدگاه برخی از مسئولان که در آن دوران بودند که هنور هم برخی در راس کار هستند، با دیدگاه حضرت امام ره فاصله بسیار داشت؛ صحبت امام از خاتمه نیافتن جنگ تا به سقوط صدام بود؛ اما عده‌ای اقایان به دنبال پایان هرچه سریع تر جنگ و نشستن در پشت میز مذاکرات با صدام بودند.

 

وی در پایان با اشاره به مذاکرات کنونی و برخی تفکرات گفت: عده ای امروز به دنبال کوک کردن ساز ناکوک رابطه ایران و آمریکا هستند. ما باید این افراد را بشناسیم و برای عموم ملت روشنگری کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: