آخرین اخبار
کد خبر: ۶۹۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
مشاور فرمانده کل سپاه:
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: استکبار جهانی از ایران هسته‌ای نمی‌ترسد از ایران اسلامی می‌ترسد.

سردار خسرو عروج، مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته در همایش «مرگ بر آمریکا» در جمع دانشجویان علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه استکبار جهانی از ایران اسلامی می ترسد نه ایران هسته ای، گفت: استکبار جهانی از هم اکنون برای ۲۰۰ تا ۳۰۰ سال آینده جهت تاثیرگذاشتن بر اقشار مختلف جامعه برنامه ریزی کرده است؛ بنابراین باید مراقب بود.

 

وی با بیان اینکه آنچه که باعث ترس استکبار از ما می شود، اسلام است، بیان داشت: دنیای استکبار نیز می‌دانند که مکتب و نگاه ما باعث بدست آوردن موفقیت است.

 فرمانده سابق سپاه ولی امر(عج) با بیان سخنی از امام (ره) تصریح کرد: زمانی که ما مانند یک مشعل از درون نور منتشر می کنیم، هیچ بادی نمی تواند ما را خاموش کند و نقشه استکبار جهانی این است که ما از درون نوری منتشر نکنیم.

 

سردار عروج با بیان اینکه اسرائیل امروز با جنگ ۳۳ روزه تفاوت کرده است، گفت: در جنگ ۳۳ روزه سن سربازان اسرائیلی بالا بود؛ اما امروز آنها کم سن شده اند و حرکتهای مذهبی نیز انجام می دهند و توسل، استراتژی، تلاش، امانت شناسی مولفه های پیروزی جنگ ۳۳ بوده است.

 

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اعتقاد ایرانی ها به این انقلاب ادامه انقلاب به کربلاست، تصریح کرد: هیچ گاه نباید فراموش کنیم که انقلاب با محوریت امام به پیروزی رسید و تفکرات آن همواره باید سرلوحه رفتارهای ما باشد و هر چه که می گوییم باید برگرفته از سخنان امام باشد.

این همایش به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزارشد.


نام:
ایمیل:
* نظر: