آخرین اخبار
کد خبر: ۶۹۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
به همت نمایندگی ولی فقیه دربسیج دانشجویی فارس؛
کارگاه آموزشی تایید محتوای محصولات فرهنگی به همت نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در شیراز برگزار شد.

کارگاه آموزشی تایید محتوای محصولات فرهنگی ویژه مسئولان و شورای حوزه ها و مدیران ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس به همت نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه برگزار شد.

ایمان میرشکاری مدیر دفتر بررسی و تایید محتوای محصولات فرهنگی سپاه فجرفارس در این کارگاه با اشاره به اصول لازم الرعایه در زمینه تأیید محتوای فرهنگی در سطح بسیج و سپاه اظهار داشت: در راستای تحقق منویات و تدابیر مقام معظم رهبری و با هدف توانمندسازی مدیران فرهنگی بسیج، کارگاه های آموزشی اصول لازم الرعایه محصولات فرهنگی برگزارشده است. 

وی افزود: در راستای رسالت این دفتر در خصوص صیانت و تضمین سلامت مجاری تغذیۀ فکری و فرهنگی بسیجیان بر مبنای ارزش های اسلامی و انقلابی و در چارچوب تدابیر ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا و برای فرهنگ سازی، این کارگاه ها با هدف آشنایی فرماندهان و مدیران فرهنگی بسیج با اصول لازم الرعایه و شیوه های تحلیل محتوای محصولات ،فعاليت ها و برنامه های فرهنگی برگزار می شود.

 

در این برنامه حجت الاسلام مهدی کاظمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در زمینه فرهنگ و لازمه توجه به آن، مصادیقی از فعالیت های نادرست فرهنگی در قالب نمایشگاه ها، تولیدات تصویری و متون مختلف را بیان کرد.

 

وی به تشریح علل و عوامل برگزاری کارگاه‌ آموزشی تایید محتوا  پرداخت و افزود: هدف از برگزاری این کارگاه توانمندسازی تولیدات فرهنگی در عرصه ‌های مختلف و آشنایی  با شیوه و اصول لازمه رعایه در تولید محصولات فرهنگی سپاه و بسیج است.

کاظمی اضافه کرد: تأیید محتوا در مجموعه سپاه و بسیج، کار بسیار ارزشمندی است که به عمق‌بخشی محصولات فرهنگی کمک شایانی می‌کند.

وی بیان داشت: تایید محتوا راهی برای اجرای صحیح برنامه ها و انتشار محصولات فرهنگی بدون وارد شدن خدشه و آسیب به قداست و جایگاه سپاه در جامعه است.

انتهای پیام/

 

 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: